'הבית היהודי' חוגגים את החלפתו של איש ש"ס

שר הדתות ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט מינה השבוע את אריה פרג'ון, ליו"ר מועצת בתי העלמין היהודיים בתל רגב, ובמפלגה הדתית חוגגים את החלפת איש ש"ס מהתפקיד (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר הדתות ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט מינה השבוע איש מהציונות הדתית, אריה פרג'ון, ליו"ר מועצת בתי העלמין היהודיים בתל רגב, במקומו של נסים אוחיון שכיהן בתפקיד.

במפלגת 'הבית היהודי' חוגגים על המינוי ועל כך שאיש ש"ס הוחלף ובמקומו מונה איש משלהם, בהודעה הרשמית כותבים במפלגה תחת הכותרת: "ש"ס בחוץ: בנט מינה איש ציונות דתית ליו"ר מועצת בתי עלמין תל רגב", כשהמטרה הברורה היא להתגרות בתומכיה של ש"ס שמפלגתם באופוזיציה במה שנראה כנקמה פוליטית.

"השר נפתלי בנט מינה השבוע, מתוקף תפקידו כשר לשירותי דת, את אריה פרג'ון ליו"ר מועצת בתי העלמין היהודיים בתל רגב במקום איש ש"ס נסים אוחיון", נאמר בהודעה.

המינוי ייכנס לתוקף כבר ביום ראשון הקרוב.

במפלגה הדתית מסבירים את השמחה ותחושת הניצחון במינוי החדש: "במשך שנים בציונות הדתית נשמעו קריאות רבות של אי שביעות רצון מכך שכאשר נציגי הציונות הדתית מגיעים לעמדות השפעה הם מותירים על כנם מינויים של ש"ס, בעוד ש"ס מחליפה כמעט באופן מיידי את נציגי הציונות הדתית באנשיה, בשעה שהיא בשלטון".

"לא עוד שרי דתות שחוששים להחליף את צמרת המינויים בחובשי כיפות סרוגות" חוגגים בהודעה הרשמית של 'הבית היהודי': "אלא השר בנט החליט להשליט את שיטת הציונות הדתית גם בשטח, במטרה להפוך את שירותי הדת למסבירי פנים לכלל האזרחים".

"מינוי פרג'ון מהווה סנונית ראשונה החזרת שירותי הדת לידיים ציוניות דתיות", מבטיחים שם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר