נתניהו מתכוון לתבוע את אב הבית לשעבר במעון רה"מ

לאחר שאב הבית במעון רה"מ החליט לתבוע את האחראי על התפעול בבית הזוג נתניהו, החליטה לשכת נתניהו לאיים בתביעה נגדית, זאת בגין הפרת הסכם סודיות (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

לאחר שאב הבית במעון ראש הממשלה החליט לתבוע את האחראי על תחזוקת בית רה"מ, ואיים לפרסם "פרטים מביכים" על בני הזוג נתניהו, זאת בשל הפרה של תנאי העסקתו, שלחה היועצת המשפטית של לשכת ראש הממשלה מכתב, בו היא מודיעה כי הלשכה שוקלת לתבוע את אב הבית לשעבר, זאת בגין הפרת הסכם סודיות עליו חתם כשנכנס לעבודה.

במכתב שנמסר לאב הבית לשעבר נכתב כי הוא חתם על טופס שמירה על סודיות עם קליטתו לתפקידו בשירות המדינה וכי התחייב שלא לפרסם את המידע שיגיע לידיו "לא לעיתונות, לא בספר, ולא בשום מקום אחר".

"שימוש במידע שלא בהתאם לכתבי ההתחייבות שעליהם חתמת לרבות גילויו, פרסומו או מסירתו לאחר שלא בהתאם לסמכות כדין, מהווים עבירה פלילית לפי סעיף 117 לחוק העונשין" כתבה היועצת המשפטית של לשכת ראש הממשלה.

על פי הדיווח בחדשות 2, התביעה צפויה להיות מוגשת כבר בימים הקרובים לבית הדין לעבודה.

כזכור, אב הבית לשעבהר במעון ראש הממשלה טוען בטיוטת כתב התביעה אותה הוא מתכוון להגיש לבית המשפט, כי "בית ראש הממשלה העסיק את התובע בניגוד גמור לחוק שעות עבודה ומנוחה, חוסר שקיפות, זלזול בו כעובד, חרף מסירותו הרבה".

הטענה המרכזית בטיוטת התביעה היתה כי עזרא סיידוף, האחראי על תפעול בית ראש הממשלה, הבטיח לו, לטענתו, לקבל תקן קבוע ובפועל החתים אותו על חוזה העסקה של עובד ארעי שלא גילם את שעות עבודתו האמיתיות.

כאמור, הערב מתברר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, החליטו להשיב אש ושיגרו, באמצעות היועצת המשפטית של הלשכה, את המכתב ובו הכוונה לתבוע את אב הבית לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר