צפו: זאבה תוקפת בני אדם בצפון; חבר המועצה החרדי ירה בה למוות

חבר מועצת טבריה ומתנדב "איחוד הצלה", יוסי אוקנין, הצליח לחסל, בתום מרדף ארוך, זאבה שתקפה 12 בני אדם באזור הצפון. אוקנין: "צעדנו באקדחים שלופים". צפו בתקיפה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זאב. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

לאחר מרדף ארוך, הצליח היום (חמישי) חבר המועצה החרדי של עיריית טבריה, יוסי אוקנין, לחסל זאבה שתקפה 12 בני אדם באזור הצפון.

אוקנין ירה למוות בזאבה, רק לאחר שקיבל אישור מהמשטרה. בעירייה אמרו שהאישור לירי ניתן בשל המסוכנות שנשקפה מהחיה, זאת בשל החשש כי היא נגועה בכלבת.

ממשרד הבריאות נמסר כי כל מי שבא במגע עם הזאבה או שבעלי חיים שברשותו נמצאו פצועים באזור, מתבקש לפנות ללשכת הבריאות בטבריה או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו.

אסי נחאיסי עיירין גילה שמצלמות אבטחה שהתקין תיעדו את הזאבה תוקפת אנשים, בזמן שנפש בטבריה.

צפו בזאבה תוקפת עוברי אורח.

חבר המועצה אוקנין סיפר על החיסול המוצלח: "הגענו לאזור קיבוץ גינוסר שני חבר'ה חמושים באקדחים. מצאנו את הזאבה בסבך, היא ניסתה לנשוך אותנו ואז ירינו בה והרגנו אותה. האקדחים שלנו היו שלופים ומוכנים, היו שם אנשים שראו אותה וכיוונו אותנו אחריה".

לדבריו, "אם היא לא הייתה תוקפת אנשים, לא היינו הורגים אותה".

אוקנין, המתנדב בארגון "איחד הצלה" אמר כי "כעיקרון אנחנו צוות רפואי, אבל על הדרך הלכנו גם לעזור לתפוס אותו. זו הצלת חיים, היא יכולה הייתה להמשיך לתקוף".

לדבריו, "הפקחים של שמורות הטבע בעצמם לא הצליחו להגיע אליה. נכנסו כמו מסתערבים אל קני הסוף וחיסלנו אותה".

(צילום: עיריית טבריה)

"זאבים הם חיות בר שנמנעים בדרך כלל מלהתקרב לאנשים", אמר ד"ר עמית דולב, אקולוג מחוז צפון ברשות הטבע והגנים. לדבריו, "כנראה שהזאבה הייתה חולת כלבת - השירותים הווטרינריים יצטרכו לקבוע את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר