צפו: שטפונות וחילוץ דרמטי בנחל צין

לאחר שבועות ארוכים של קיץ, שב החורף ועמו גשמי הברכה והשיטפונות. בכביש 40 בנחל צין נתקע אוטובוס של חיילים, אנשי יחידת חילוץ הר הנגב סייעו בחילוצם • צפו בוידאו (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילומים: ynet, אושרה קמחי - ynet)

לאחר שבועות ארוכים של קיץ לוהט בשיאו של החורף, שבו אתמול (ראשון) גשמי הברכה, ובדרום הארץ ובמדבר יהודה אף נרשמו שיטפונות.

הלילה המשיכו לרדת גשמים בכל רחבי הארץ, בהמשך היום הגשמים ייחלשו מעט ומדי פעם יירד גשם. הטמפרטורות ימשיכו לרדת.

בעקבות השיטפונות בדרום הארץ, כבישים רבים נחסמו לתנועה. בכביש 40 בנחל צין נתקע אוטובוס של חיילים, אנשי יחידת חילוץ הר הנגב הוזעקו כדי לסייע בחילוץ החיילים.

מפקד יחידת חילוץ הר נגב, נמרוד בן אהרון, סיפר ל-ynet כי "ניהלנו ארבעה חילוצים במקביל, בהם אחד של אוטובוס של חיילים. נהג האוטובוס החליט שהוא מסוגל לעבור ערוץ זורם, תוך זמן קצר זה הפך לקטסטרופה. האוטובוס נדחף על ידי זרם המים ונעצר על ידי מעקה הבטיחות של הכביש. זה מה שהציל את האוטובוס מהיסחפות בזרם עם כל החיילים בתוכו".

"הזעקנו כוחות צבא שהביאו איתם משאיות כבדות, ובעזרתן חילצנו את החיילים מהאוטובוס. הנהג סירב להתפנות מהאוטובוס והיינו חייבים לפנות אותו בכוח", סיפר בן אהרון.

בירושלים ירדו את מול 20 מ"מ של גשמים, ברמת הנגב ירדו 23 מ"מ, ברמת הגולן 12 מ"מ, בתל אביב 8 מ"מ, בחיפה 5 מ"מ ובאילת ירדו 7 מ"מ של גשם.

מחר, יום שלישי, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ובצפון ייתכן גשם. בשעות הערב הגשמים יתחזקו ויתפשטו בלילה למרכז הארץ. ביום רביעי יהיה גשום מאוד וגשמים חזקים יירדו מצפון הארץ ועד למרכז הנגב. הטמפרטורות יירדו ויהיה קר מהרגיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר