לא מפסידים בכבוד: עצומה קוראת לחלק את בית שמש

לא מפסידים בכבוד: מצביעי המועמד החילוני לראשות העיר בית שמש, אלי כהן, קוראים בעצומה לשר הפנים לחלק את העיר בית שמש • "מודל השותפות בין חרדים לחילונים בבית שמש נחל כישלון חרוץ, אין מנוס מלחלק את העיר לשנים" (חדשות, בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המפסידים בבית שמש (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לנאמר)

מתקשים להפסיד בכבוד: למרות ניצחון המועמד החרדי, משה אבוטבול, במירוץ לראשות העיר בית שמש, בצד החילוני מסרבים להכיר בהכרעה הדמוקרטית וקוראים בעצומה לשר הפנים לחלק את העיר לשניים.

ביממה האחרונה פועלים רבים מפעילי המועמד החילוני, אלי כהן, להחתים תושבים מבית שמש הוותיקה על עצומה הקוראת לשר הפנים גדעון סער לחלק את העיר לשתי ערים - עיר חילונית ועיר חרדית.

בעצומה נכתב כי "מאחר ומודל השותפות בין חרדים לחילונים בבית שמש נחל כישלון חרוץ, אין מנוס מלחלק את העיר לשנים, עיר חרדית ועיר חילונית",

עד כה חתמו על העצומה כמה מאות מתושבי העיר.

מקורבי ראש העיר משה אבוטבול, טוענים כי רוב הציבור הכללי בעיר מתנגד לחלוקת העיר, כולל אלי כהן עצמו ומדובר ביוזמה פרטית של אנשים בודדים.

במוצאי הבחירות, עם היוודע התוצאות, אחד מפעילי אלי כהן, אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "אנחנו נעזוב את העיר בית שמש, אין לנו יכולת נפשית להישאר כאן. תראה מה קורה סביבנו - החרדים כבשו את העיר. אין מצב כזה ששתי האוכלוסיות יחיו האחד לצד השני, זה לא אפשרי טכנית. אין לנו בעיה עם החרדים אבל תבין שזה לא אפשרי".

"ראה דוגמה", אמר פעיל נוסף, "אני רוצה לנסוע בשבת ואין לי את האפשרות משום שאני מכבד את החרדים וכשאני מתניע את הרכב הם נועצים בי עיניים וצועקים לעברי 'שאבעס', זה לא נעים, הם מסוגלים להרוס לי את הרכב".

"הפסדנו את העיר, העיר הזו תהפוך לחרדית אפילו שקשה לי להודות בזה", סיכם הפעיל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר