זוועה: קבר של ילדה בת 3 חולל בירושלים

קברה של פייגי רוזנשטוק, ילדה כבת 3 שטבעה למוות לפני כשלושה שבועות באמבטיה בביתה בשכונת ארזי הבירה, חולל. "לא ייתכן שיהודים לא יוכלו לנוח בשלום על משכבם" (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הקבר שחולל (צילום: משה מזרחי - סוכנות הידיעות "חדשות 24")

פייגי רוזנשטוק, ילדה כבת 3, טבעה למוות לפני כ-3 שבועות באמבטיה בביתה בשכונת ארזי הבירה בירושלים, פרמדיקים וחובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' ביצעו בה החייאה מוצלחת, לאחר מכן פונתה להמשך קבלת טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים שם לאחר מספר ימים למרבה הצער היא נפטרה.

דב פישהוף וד"ר פול רוזנשטוק, עלו לפקוד את קברה של נכדתם פייגי הקטנה בהר הזיתים בסיום השבעה והיו המומים ומזועזים לגלות כי אלמונים הרסו את חלקת הקבר סמוך למקום בו היא נקברה ובאקט מזעזע מלאו את החלל הריק עם אשפה.

חילול חלקת קברה של פייגי רוזנשטוק בא לאחר כחצי שנה שבה לא חוללו קברים בהר הזיתים.

ג'ף דאובה, ראש הלשכה לארגון ציוני אמריקה אמר: "הכאב על פטירת הילדה עדיין גדול, ופתאום רואים שגם אחרי פטירתה אין באמת מי שרוצה להגן על קברה".

"אני דורש ממדינת ישראל וממשטרת ישראל למצוא את הפורעים ולמצות עימם את הדין ואני דורש לעשות הכול על מנת להגן הגנה אמיתית על הר הזיתים. לא ייתכן שיהודים לא יוכלו לנוח בשלום על משכבם בהר הקדוש כל כך, ושאנשים לא יוכלו להגיע לשם בבטחה. זה בזיון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר