מדוע גזבר עיריית אלעד עזב את תפקידו בפתאומיות?

גזבר עירית אלעד רו"ח אמנון מקסימוב הודיע כי החליט לסיים את תפקידו בעקבות תחושת מיצוי. גורמים בעירייה טוענים כי הסיבה לסיום תפקידו היא מחלוקות בינו ובין ראש העיר. מקסימוב מכחיש את הדברים על הסף (חרדים, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גזבר העירייה וישראל פרוש (צילום: דוברות עיריית אלעד)

חודשים ספורים אחרי שראש עיריית אלעד ישראל פרוש נכנס לתפקידו, בכיר בעירייה הודיע על עזיבתו את תפקידו. מדובר בגזבר העיר, רו"ח אמנון מקסימוב המשמש בתפקיד גזבר העירייה למעלה מ-15 שנה.

באסיפת הנהלה שהתקיימה בלשכת ראש העיר, בהשתתפות ראשי הסיעות, מנהלי האגפים והמחלקות בעיר, הסביר הגזבר מדוע החליט לעזוב את תפקידו. "לאחר פרק זמן ארוך מספיק, אני חש כי מיציתי את עצמי בתפקידי הנוכחי, והחלטתי לפרוש על מנת לפנות לכיוונים חדשים. אהיה זמין ואסייע ככל יכולתי לעירייה בתקופה הקרובה, כדי לדאוג לחפיפה נאותה עם ממלא מקומי. אני מודה לראש העיר ולכל עובדי העירייה על האמון שניתן בי".

אך מסתבר שיתכן ולא כך הם פני הדברים. יודעי דבר במסדרונות העירייה אומרים כי הסיבה עזיבתו באה בעקבות מחלוקות אישיות בינו לבין ראש העיר. רו"ח אמנון מקסימוב דוחה את הטענות בשיחה עם "כיכר השבת": "לא עזבתי על רקע מחלוקות עם ראש העיר. ידעתי ואמרתי זאת לראש העיר שאחרי הודעת העזיבה יהיו שיאמרו כי היו מחלוקות בנינו, אבל זה לא נכון".

הגזבר שב ואמר כי רצונו לסיים את תפקידו הגיע לאחר שמיצה את תפקידו: "עזבתי את תפקידי לאחר שמיציתי אותו. תבין, אני חמש עשרה שנה בתפקיד גזבר העירייה ולכן רציתי לעזוב".

עם הודעת הפיטורין ראש העיר שיבח את הגזבר שעזב אותו: "אני מכבד את החלטתו של הגזבר, ומאחל לו שיצליח בכל אשר יפנה. הוא אדם מוכשר ואני בטוח שיהיו הרבה שירצו להשתמש בשירותיו". ראש העיר הוסיף והודה לו על השנים הארוכות שהוא הקדיש לעשייה בעיר אלעד.

לבקשת ראש העיר הוחלט על ביצוע המהלך בצורה מוסכמת כדי להעביר את הסמכויות באופן חלק שישמור על העירייה וההתנהלות השוטפת. על כך אומר הגזבר כי הסכמתו לבקשה מלמדת כי אין בינו ובין ראש העיר מחלוקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר