נרצח בדרך לליל הסדר

הותר לפרסום שמו של הרוג פיגוע הירי: ברוך מזרחי ז"ל

סגן ניצב ברוך מזרחי ז"ל, קצין באגף החקירות והמודיעין של המשטרה, הוא הנרצח בפיגוע הירי סמוך לחברון בערב פסח. "הוא התנדב לכל משימה במסירות ובאמונה" ספד לו מפקדו. בעקבות העובדה כי משפחתו שומרת מצוות, התעכבה ההודעה על הרצחו של ברוך ז"ל עד לצאת חג הפסח. הלוויתו ביום רביעי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 - צולם על ידי גוי)

בשעות הלילה (שלישי), הותר לפרסום שמו של ההרוג מפיגוע הירי אמש, זמן קצר קודם חג הפסח בחברון, מדובר בסגן ניצב ברוך מזרחי, קצין באגף החקירות והמודיעין של המשטרה. מזרחי ז"ל (46), הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

במהלך 3 השנים האחרונות שימש הנרצח כראש מדור טכנולוגיות ביחידת הסיגינט של חטיבת המודיעין באגף החקירות והמודיעין.

מפקדו במשטרה, תת ניצב י', ספד לו: "מעבר להיותו איש מקצוע מהמעלה הראשונה, היה ברוך חבר אמתי, אשר התנדב לכל משימה במסירות ובאמונה, היווה אוזן קשבת לפקודיו, לעמיתיו ולמפקדיו ונוכחותו הייתה מורגשת עד מאוד". סנ"צ מזרחי יובא למנוחות מחר (רביעי) בשעה 13:00 בצהריים בהר הרצל בירושלים.

רעיית הנרצח מגיעה לקריית ארבע, הערב (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

הדס, רעייתו של הנרצח בפיגוע הירי, נפצעה באורח קשה עד בינוני ואושפזה במהלך החג בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשעות הערב, היא יצאה לקריית ארבע כדי להודיע לחמישה ילדיהם על מות אביהם.

אילנית, אחת מחברותיה של אשת הנרצח אמרה ל-ynet: "היא עדיין המומה אבל היא אישה חזקה מאוד ומתמודדת עם מה שקרה בתעצומות נפש גדולות. היא מבינה שהיא צריכה להיות חזקה בשביל הילדים. היא מברכת על כך שיצאה מהפיגוע בחיים כך שהיא יכולה לעזור להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר