הדס מזרחי משחזרת:

"ראיתי שברוך מת, לא רציתי שהילדים יראו את אבא מת"

עשרות קליעים שירה מחבל לעבר המכונית בה נסעו בני משפחת מזרחי הביאה לרציחתו של סנ"צ ברוך מזרחי ז"ל. כעת, אלמנתו הדס, משחזרת את רגעי האימה: "ברוך ראה מחבל ואמר לי 'יורים, יורים, יורים. הנה מחבל'. ברוך אמר 'איי' ולחץ גז. ביקשתי שיוציאו את הילדים כדי שלא יראו את אבא שלהם מת" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הדס מזרחי על רקע זירת הפיגוע (צילומים: פלאש 90, אלי מנדלבאום)

הדס מזרחי, אלמנתו של סנ"צ ברוך מזרחי ז"ל, שנהרג בדרך לחוג את ליל הסדר בקרית ארבע, בפיגוע ירי שבוצע על-ידי מחבלים, משחזרת את רגעי האימה, כיצד השתלטה על הרכב כאשר בעלה כבר היה מת והדאגה לילדים ברגעים הנוראיים.

שעה קלה לפני היכנס חג הפסח, ירה מחבל עשרות קליעים מרובה קלצ'ניקוב לעבר הרכב בו נסעו ברוך והדס מזרחי וחמשת ילדיהם. סנ"צ ברוך מזרחי ז"ל, קצין בכיר במשטרה ששירת 25 שנה בצה"ל, נהרג במקום. הסד, נפצה באורח בינוני ובמוצאי החג שוחררה מבית החולים, כאשר אז עדכנה את הילדים שלא נפגעו בפיגוע בפטירת האבא.

בשיחה עם "ידיעות אחרונות" ו-ynet מספרת הדס מזרחי: "עברנו את מחסום תרקומיא, המשכנו בכיכר ואז ברוך ראה מחבל ואמר לי 'יורים, יורים, יורים. הנה מחבל'. הסתכלתי ומיד חזרתי לכביש, כי רציתי להיות בהיכון. ברוך אמר 'איי' ולחץ גז. הרגשתי כאב בגב".

הדס ממשיכה לתאר את הרגעים הקשים: "אמרתי לילדים 'תפרמו את חגורות הבטיחות ותשכבו על הרצפה'. לקחתי את ההגה. הרגל שלו הייתה על הגז. כשראיתי שהתרחקנו, הורדתי מהירות עם ההילוך ועם ההנד-ברקס בצד השני. התקשרתי 100 ואמרתי 'היה פיגוע, תזמינו טיפול נמרץ'. כשהגיע החובש אמרתי לו 'שים חוסם עורקים, אני רוצה לחיות ולגדל את הילדים'".

"כיסיתי את הדם שלי עם סמרטוט. ראיתי שברוך מת. כשהגיעו חיילים אמרתי להם 'תחבשו אותי ותוציאו את הילדים לרכב ממוגן, כדי שלא יראו את אבא שלהם שוכב מת'", מספרת הדס.

"אני אהיה חזקה בשביל הילדים, כי זה מה שברוך היה רוצה", מבטיחה האלמנה, "צריך גם להודות על הנס שהילדים ניצלו ואני ניצלתי. אנחנו נישאר חזקים ובעזרת השם הילדים שלי יגדלו ויצליחו וזה יהיה הניצחון שלי נגד המחבלים".

לסיום, היא מעבירה מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו נגד שחרור מחבלים. "מחבלים רואים שהם יכולים להרוג אותנו ולהשתחרר בלי לקבל את עונשם הראוי. זה לא הפתרון", אומרת הדס מזרחי, "אני פונה לראש הממשלה ואומרת שאין שום סיבה לשחרר מחבלים כשרוצחים עוד ועוד משפחות. כדי שלא יהיו עוד משפחות כמונו, אסור לשחרר עוד מחבלים".

ברוך מזרחי, רעייתו הדס וילדיהם שרון, עינב, איתי נדב ויובל (צילום: ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר