נרצח בדרך לסדר

ברוך מזרחי הובא למנוחות: 'הילדים בוכים ולא מאמינים'

ניצב משנה ברוך מזרחי ז"ל שנרצח בירי שעות קודם ליל הסדר, נטמן בהר הרצל במסע לוויה כואב • רעייתו ספדה לו: "הילדים בוכים ולא מאמינים, מי יאהב אותם עד בלי די ויתן דוגמה אישית?" • המפכ"ל ספד גם הוא לברוך ז"ל שהועלה בדרגה לאחר מותו: "ברגע אחד הפכה השמחה ליגון" • תיעוד דומע (אקטואלי)

(צילומים: שלומי כהן)

ברוך מזרחי ז"ל, שנרצח בדרך לליל הסדר באזור חברון מירי מחבלים, הובא הצהריים (רביעי) למנוחות בהשתתפות בני משפחתו ובכירים במשטרה. לאחר הירצחו בפיגוע, הוא הועלה לדרגת ניצב משנה במשטרה.

בתחילת מסע ההלוויה, קרא איתי, אחד מחמישה בניו של הנרצח - קדיש, בשל המועד לא נישאו במקום הספדים רבים, מלבד דברים שנשאה רעייתו של ברוך ז"ל כמו גם דברים של מפכ"ל המשטרה.

"הילדים בוכים ולא מאמינים" היא אמרה, "מי יאהב אותם עד בלי די ויתן דוגמה אישית? ילדינו יגדלו בדרכך ואתה תלווה אותנו".

הדקות הראשונות לאחר הפיגוע (צילום: הצלה יו"ש)

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו נפרד גם הוא מברוך, ואמר: "ברוך, החזרת את נשמתך לבורא בערב חג החירות, ברגע אחד נהפכה השמחה ליגון והאחדות לפרידה כואבת. במסגרת תפקידך הטבעת חותם ותרמת למשטרה ולאזרחי המדינה".

"את ברוך לא נוכל להשיב, אך תרומתו תישאר עוד שנים רבות ולכן מצאנו לנכון להעניק לו דרגת ניצב משנה לה היה ראוי. אנו מתחייבים לעשות מאמץ ולשים יד על המרצחים, פיגועי הטרור לא ישיגו את מטרתם".

"ברוך בלט והוערך כקצין מקצועי, חרוץ ובעל מוטיבציה גבוהה, שהצליח להוביל ולרתום את פקודיו להצלחה בעמידה ביעדי המשטרה, וזאת בצניעות האופיינית לו, בגישה שירותית, בתבונה וברוחב לב. ממש בימים האחרונים ברוך היה ממובילי השינוי והרפורמה שמשטרת ישראל עושה בתחום הטכנולוגיות הסיגינטיות והפיכתה לחטיבה מקצועית ומודרנית, ששמה את המשטרה בקו אחד עם המובילים בתחום זה בארץ ובעולם" הוסיף המפכ"ל.

צילומים: שלומי כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר