גני התערוכה: 15 ילדים נפגעו בעקבות תקלה בקרוסלה

15 ילדים נפגעו באורח מפגיעת קרוסלה בגני התערוכה בתל אביב. "היה פיצוץ חזק והמתקן התרומם למעלה, אנשים התחילו לבכות" סיפרה ילדה בת 8 שחולצה ממתקן הקרוסלה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מתקן הקרוסלה (צילום: עוזי ברק - דוברות איחוד הצלה)

15 ילדים נפגעו הצהריים (חמישי, חול המועד פסח) מפגיעת קרוסלה במתחם גני התערוכה בתל אביב. מתנדבים של 'איחוד הצלה' וארגונים נוספים העניקו טיפול ראשוני לנפגעים.

לפי הדיווחים הראשוניים שנתקבלו מהמקום, המתקן הפסיק לפתע את פעולתו, "הכיסאות נזרקו למרכז המתקן וריסקו את המנורות" סיפר עד ראייה.

מצבם של הנפגעים, ילדים בגילאי 6 עד 13, מוגדר קל, תשעה מהם פונו להמשך טיפול בבית החולים דנה בתל אביב, שניים נוספים פונו לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

ילדה בת 8, שהייתה על המתקן, סיפרה ל-ynet: "שמענו פיצוץ חזק והמתקן התרומם למעלה. כל הקרוסלות התנגשו בעוצמה בעמוד המרכזי שמסובב אותן. היה הרבה רעש, היסטריה, המנורות התפוצצו ונשברו עלינו. אנשים התחילו לבכות. האנשים של הלונה פארק הצליחו לעצור את המתקן וחילצו אותנו".

בהנהלת המתחם אמרו: "בעקבות תקלה טכנית במתקן הקרוסלה בלונה פארק, אשר בסיום כל סבב מאט, תהליך העצירה של הסבב הנוכחי היה מהיר יחסית מהמהירות הרגילה, ומספר ילדים נחבלו באופן קל וטופלו במקום. פעילות המתקן הופסקה וצוות המהנדסים בודק את הנסיבות של התקלה. הנהלת הלונה פארק הודיעה שהמתקן לא יחזור לפעילות עד לבירור מקור התקלה ומניעת הישנותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר