אלי ישי: "גם אני עם דוד הנחלוואי"

יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי מצטרף בצהריים לטרנד הלוהט ויוצא בהצהרה פומבית המביעה תמיכה חד משמעית בחייל. "מי שמרגיש סכנה - יש לו החובה והזכות לפעול", כתב (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מזדהה. ח"כ אלי ישי (צילום: פלאש 90)

גם אני עם דוד הנחלוואי: יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי מצטרף בצהריים (חמישי) לטרנד הלוהט ויוצא בהצהרה פומבית המביעה תמיכה חד משמעית בחייל שתקף את מפקדו באלימות והושלך לכלא, אך ברשת נטען כי נכלא בערבות שדרך נשק לעבר ערבים בחברון.

ח"כ ישי שינה את תמונת הפרופיל שלו לתמונה בה נכתב: "גם אני עם חייל הנחל!!!"

ישי כתב: "כשחייל שנשלח לשרת בשם ארצו ולמען עמו מרגיש כי הוא מאוים, נמצא בסכנה, יש לו את החובה לעשות כל שניתן ע"מ להסיר את אותו איום".

עמוד הפייסבוק של ח"כ אלי ישי (צילום: פייסבוק)

"הסיטואציה בה נמצאים חיילנו בשטחים איננה פשוטה. הם נתקלים במצבים בלתי אפשריים שאף תרחיש או הכנה צבאית יוכלו לתת מענה תמידי מוחלט, אך דבר אחד ברור: מי שמרגיש סכנה - יש לו החובה והזכות לפעול להסיר האיום..".

בצבא מצטערים על כך שלא הבהירו כבר שלשום את הסיבה האמיתית להדחת החייל מתפקיד לחימה - השלכת אבן על מפקד המחלקה שלו.

הרמטכ"ל התייחס היום לראשונה לפרשת "דוד הנחלאווי" ואמר כי "חשוב שנזכור ונאמר לפקודינו באופן חד וברור שהפייסבוק אינו כלי פיקודי. הוא כאן וזה עובדה, אבל הוא אינו מחליף או אפילו מקביל לשיח מפקדים עם חייליהם".

"אנחנו נתחקר את האירוע שהתרחש בחברון ואת התהליך שאליו הוא הוביל. נבחן את דרך הטיפול בו ונפיק את הלקחים הנדרשים", אמר גנץ בהערכת המצב השבועית המבצעית במטכ"ל.

הרמטכ"ל הוסיף ואמר כי "נדע לטפל באירוע הזה כאירוע פיקודי לכל דבר, המעלה סוגיות של אתיקה וצבא, שבהן יש לעסוק בכל הרמות וכך נעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר