מחדל: הוכרז ערירי ונקבר ללא נוכחות בני משפחתו

שלום בר כליפא, השיב את נשמתו לבוראו והוא בן 60. בשל מחדל תמוה, בהלווייתו לא השתתף אף אדם מלבד עובדי חברה קדישא זאת על אף שלמנוח ישנם קרובי משפחה רבים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הוכרז כערירי ובני משפחתו לא השתתפו בהלווייתו: שלום בר כליפא, השיב את נשמתו לבוראו והוא בן 60. בהלווייתו לא השתתף אף אדם מלבד עובדי חברה קדישא זאת על אף שלמנוח ישנם קרובי משפחה רבים. בני משפחתו גילו את סיפור הזוועה רק לאחר מספר ימים כאשר גופתו הייתה טמונה עמוק באדמה.

הסיפור החל ביום שלישי שעבר כאשר שכניו של כליפא הזעיקו את המשטרה לאחר שמדירתו עלה ריח חריף של ריקבון. השוטרים פרצו לדירה ולאחר יומיים החברה קדישא קיבלו אישור לקבור את הגופה לאחר שהשוטרים הבהירו כי מדובר באדם ערירי, כך דווח אתמול (ראשון) בחדשות 10.

עובד חברה קדישא סיפר על המחדל ומפנה אצבע מאשימה למשטרה: "אחרי 24 שעות שהמשטרה אמרה שחקרה וחיפשה, אמרו לנו שהוא משוחרר לקבורה ושמדובר באדם ערירי. יום יומיים אחרי קיבלתי טלפון ב-23:00, משוטר ממשטרת זבולון, שמצאו את המשפחה".

בני המשפחה, כך לפי הכתב אלי לוי, טוענים כי בדירה בו נמצאה הגופה, היו סימנים רבים שיכולים היו לסייע למשטרה לאתרם ובכך למנוע את המחדל הזוועתי בו איש מבני משפחתו לא השתתף בדרכו האחרונה במסע הלווייתו.

מומי בר כליפא, גיסו של המנוח, אמר: "המשטרה ומכבי האש פרצו לבית ולקחו את הגופה. איך בן אדם נפטר ואיש לא מודיע? לקחו אותו לקבורה כמו שק תפוחי אדמה, לא חשבו בכלל שיש משפחה או רגשות מאחורי הסיפור הזה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "נערכו בדיקות כדי לאתר את זהות קרוביו של המנוח, כולל במרשם התושבים - שם רשומה רק אמו שנפטרה. עוד נמסר כי קצין החקירות שסרק את הדירה לא מצא דבר שיכול להצביע על זהות קרוביו. במגן דוד אדום ביקשו להבהיר כי לא מתפקידם לקבוע את זהות הנפטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר