מצמרר: נפרד בחיבוק מגופת חברו שנהרג בתאונת אופנוע

שני גברים צעירים נהרגו בערב שבת בתאונה קשה בעת שרכבו על האופנועים שלהם. כעת, נחשפת תמונה מצמררת של אחד החברים נפרד מגופת חברו בחיבוק ודמעות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רגע הפרידה (צילום: אפי שטרן)

נסיעת המוות ולקח בצדה: על הכביש סמוך להתנחלות בית אריה שבשומרון, שעה קלה לפני כניסת השבת, שכבו שני גברים בני 22 ו-25, במרחק של עשרות מטרים זה מזה, בהמשך הדרך היו מושלכים שני אופנועים מפורקים מפגיעה קשה.

שני הרוכבים היו מחוסרי הכרה ובמצב אנוש בעת הגעת גורמי ההצלה, לאחר ניסיון להציל את חייהם, רופא מד"א נאלץ לקבוע את מותם.

אפי שטרן, מתנדב זק"א, הוזעק לזירת האירוע בכדי לטפל בכבוד הנפטרים. עם צאת השבת, החליט שטרן לשתף את חבריו בפייסבוק ולהזהירם לבל יסכנו את חייהם בכבישי הארץ.

לצד הטקסט רווי המשמעויות, צירף שטרן תמונה שתיזכר לנצח: אחד החברים מחבק ארוכות את גופת חברו שנהרג זה עתה ומבהיר כי את הלקח הקשה נאלץ ללמוד בדרך הקשה.

"יום שישי לקראת כניסת שבת, השקט וההכנה למנוחה ולעונג השבת מופרים באחת. שני ילדים בני עשרים שבגלל עודף אדרנלין מקפחים את היקר לנו מכל-חיים", כתב שטרן.

"שתפו את התמונה הזאת של חבר שמחבק גופה של חברו שנהרג ועדיין גופתו מוטלת בשטח", המשיך שטרן, "מחבק אותו ובוכה, מחבק אותו ואומר לעצמו ולסובבים: 'אני כבר לא ישתולל עם אופנוע'".

"חבל חבל שמשפטים כאלו נקנים בדם צעיר", מוסיף שטרן, "כאיש זק"א שראיתי הכל קשה היה לי שלא לחבקו, חיבוק שקט ובלי מילים כי אין מה לומר. אין מה לומר חוץ מ'אל תגידו לי זה לא יקרה'. חינוך לערך החיים הוא המניעה הכי טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר