אמא של נפתלי פרנקל: "אבא ואמא אוהבים אותך"

רחל פרנקל, אמו של נפתלי בן ה-16, אחד משלושת תלמידי הישיבה החטופים מאז ליל שישי, דיברה לראשונה עם כלי התקשורת והעבירה מסר לבנה, בתקווה שיקבל אותו • אם החטוף אמרה בהתרגשות: "נפתלי, אבא ואמא אוהבים אותך עד אין קץ. עם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה. מקווה שתחגוג איתנו" • "אנחנו מאוד מודעים לזה שקורעים את שערי השמיים בתפילות, אנו מתרגשים, מודים ומבקשים שתמשיכו" (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ההורים רחל ואבי פרנקל (צילום וידאן: ג'ורג' גינסברג - ynet, תמונה: נועם דביר - ynet)

רחל פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל (16) מהיישוב נוף איילון שנחטף ביום שישי האחרון יחד עם שני נערים נוספים, יצאה לפני זמן קצר (ראשון) מביתה והעבירה מסר לבנה באמצעות כלי התקשורת.

"נפתלי, אבא ואמא שלך אוהבים אותך עד אין קץ ועם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה", אמרה האם כשדמעות בעיניה.

"אנו אופטימיים, הקב"ה יראה את המאמץ המשולב הזה של הסולידריות והתפילה, ונחבק פה את הנערים, אני מקווה שתחגגו כאן איתנו", אמרה רחל.

האם הוסיפה ואמרה כי "אנחנו מוקפים במעטפת מאוד חמה של משפחה. הם דואגים לנו ושומרים עלינו ועל הילדים שלנו ואנו כל הזמן בקשר עם הצבא, המשטרה, השב"כ והדרג המדיני".

האם ביקשה להודות לכלל הגורמים העוסקים במלאכה ובכללם התקשורת: "אנו יודעים ומרגישים שהופכים עולמות כדי להביא אותם הביתה. נורא חשוב לנו להגיד תודה לכולם. אנו אסירי תודה לכל חייל בשטח ולכל שב"כניק, לחברי כנסת, להורי החיילים שנמצאים בשטח, ולאנשי התקשורת שמביאים את הסיפור שלנו לעולם".

"במקביל, אנחנו מאוד מודעים לזה שקורעים את שערי השמיים בתפילות ושאנשים מתכנים ומתפללים, ילדים קטנים אומרים פרקי תהילים ושופכים דמעות. אנו מתרגשים, מודים ומבקשים שתמשיכו. אנשי המקצוע ימשיכו לעשות את מה שהם יודעים לעשות ואנו סומכים עליהם. אנחנו אופטימיים", הוסיפה.

מאז יום שישי, משפחת פרנקל, כמו משפחות שני החטופים האחרים, מתפללים בביתם לחזרתם ושלומם של הילדים הביתה, ומקבלים תמיכה רבה מהציבור ברחבי הארץ שמתפלל לשובם של שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו.

בפתח ישיבת הממשלה שנערכה הבוקר בקריה בתל אביב סיפר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי שוחח עם משפחות החטופים. "לפני הגיעי לכאן שוחחתי שוב עם המשפחות ואני מוסר להם כאן משולחן הממשלה את החיבור והעידוד שלנו ואני יודע שאני מדבר בשם כל חלקי העם".

בנוסף, נתניהו הודיע כי שלושת הנערים שנחטפו - נפתלי פרנקל, גיל-עד שאער ואייל יפרח, נחטפו על ידי אנשי ארגון הטרור חמאס.

נתניהו אמר כי "הבוקר אני יכול לומר את מה שנמנעתי לומר אתמול לפני גל המעצרים - מי שביצע את החטיפה הם אנשי חמאס ויהיו לכך השלכות חמורות".

"ברגע זה אנחנו מתמקדים בכל המאמצים שלנו להשבת החטופים הביתה", אמר נתניהו. ‎

בינתיים ממשיך צה"ל במבצע "שובו אחים" לשחרור הנערים. אלפי חיילים הוקפצו לאזור חברון, מטילים סגר על העיר וממשיכים בניסיון לאתר את החטופים. במהלך הלילה נעצרו 80 פעילי טרור רובם אנשי חמאס והמעוצה המחוקקת. בנוסף צה"ל החל בגיוס מילואים מצומצם.

כוחות צה"ל בחיפוש אחר החטופים (צילום: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר