פפה אללו: "משכו לי בשיער ונתנו לי בעיטות"

במהלך השבת האחרונה בירושלים נרשמו עימותים בין מפגינים חרדים למפגינים חילונים. פפה אללו, יו"ר סיעת מרצ, מספר כי הותקף במהלך ההפגנה והגיש תלונה במשטרה (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פפה אללו (צילום: פלאש 90)

עליית מדרגה בהפגנות השבת בבירה: בשבת נרשמו עימותים בין חרדים וחילונים בהפגנה שמתקיימת מידי שבת ברחוב הנביאים בירושלים, למקום הגיעו מאות תושבים חרדים, תושבי השכונות הסמוכות, במהלך ההפגנה טען חבר מועצה חילוני כי הותקף בידי חרדים.

פפה אללו, חבר מועצת ירושלים ויו"ר סיעת מרצ העירונית, אמר ל"כיכר השבת" כי במהלך ההפגנה הוא הותקף פיזית: "ההפגנה הייתה אלימה, התנפלו עלי והרביצו לי. חטפתי בעיטות ברגל ומשכו לי את השיער, זה לא משהו משמעותי. לא נעים וכואב קצת אבל אני כבר לא מרגיש את הכאבים".

לדבריו, במשטרה אמרו כי הנושא יטופל בחומרה: "הגשתי תלונה במשטרה ואמרו לי שיטפלו בזה. אני חושב שהמשטרה הייתה חלשה ולא פעלה וחבל שקורים דבר כאלה. תראה, העניין הוא שמפעם לפעם ההפגנה נהיית יותר ויותר אלימה, האנשים חוסמים גם את הכביש והמשטרה חסרת אונים".

למרות התקיפה לכאורה, אללו אומר כי בכוונתו להמשיך ולהגיע ולהפגין בשבתות הקרובות: "אני מתכוון להמשיך להגיע להפגנות, התקיפה לא משפיעה עליי. תראה, המטרה שלי זה לא ההפגנות בשבת, המטרה שלי היא שהכביש יישאר פתוח כי הוא חיוני לירושלים וקומץ אנשים לא יוכלו לקום בבוקר ולהחליט לחסום את ירושלים כי אז איבדנו את העיר".

בעת האחרונה נרשמה עלייה בקרב המשתתפים החרדים בהפגנה נגד חילולי השבת, בשבתות האחרונות הגיעו למקום שלוש מאות חרדים, תושבי השכונות הסמוכות. לעומת זאת, בקרב המפגינים החילונים נרשמה נוכחות דלה שלהם.

העסקנים החרדים אומרים כי מדובר בעלייה משמעותית. יו"ר ועדת השבת, הרב יוסף רוזנפלד, אמר ל"כיכר השבת" כי "בכל שבת מגיעים לשם מפגינים כדי למחות על חילולי השבת המתרבים בעיר ירושלים. אנחנו לא מתכוונים לשתוק ובכוונותינו להמשיך ולהפגין במקום עד לסיום חילולי השבת בעיר".

"יש כמה חנויות שבאחרונה פתחו את שעריהן בשבתות ועל כך אנחנו מוחים. אנחנו שוקלים את המשך צעדינו", אומר רוזנפלד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר