אמא של אייל יפרח: "הלב שלנו קרוע, שבור"

הוריו של אייל יפרח שנחטף יחד עם נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער, שוחחו עם כלי התקשורת ואמרו בקול נרגש: "אילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך. הלב שלנו קרוע, שבור אך מאמין" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ההורים של איל יפרח, הצהריים (צילום וידאו: אבי חי - ynet, תמונה: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה: איריס יפרח, אמו של תלמיד הישיבה אייל יפרח שנחטף בסוף השבוע שעבר יחד עם נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער, יצאה היום (שני) לראשונה לכלי התקשורת ודיברה על מה שעובר על המשפחה בימים קשים אלו.

"אילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך", פתחה האמא בדברים לבנה החטוף: "עם ישראל מתפלל למענך - תסתכל איזה יופי של עם. תחבק חזק חזק את גיל-עד ואת נפתלי. אתה חזק, בשבילם ובשביל כולנו".

"הלב שלנו קרוע, שבור, ועם זאת הלב מאמין, מאמין שתחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים", הוסיפה האם, "אנחנו רוצים כבר לחבק אותך בשתי ידינו חזק חזק. תחזרו הביתה בשלום".

האב, אורי יפרח, הודה לכוחות הביטחון: "אנחנו מברכים אותם על שיצאו לפעילות ושיחזרו הביתה בשלום. אנחנו יודעים שהם מתנדבים לפעילות".

"הם רצים, הם מחפשים את הנערים, ואנחנו מודים להם מקרב לב", אמר האב והוסיף: "אנחנו קוראים לעם ישראל להמשיך ולהתפלל, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו".

"אנחנו רוצים להגיד לעם ישראל תודה רבה על החיבוק הנפלא, על התפילות, על הקבלות, על ההתאחדות הגדולה שיש בעם הזה", המשיך האב, "אנחנו מאמינים שהייחוד הגדול הזה שיש בעם, הוא מחזק את הילדים. הוא מחזק את אייל, הוא מחזק את גיל-עד, הוא מחזק את נפתלי. אנחנו קוראים לעם להמשיך ולהתפלל, להמשיך ולקבל קבלות, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר