אדלשטיין מאיים: אל תגעו בשערות של החטופים

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין מאיים כי במידה ותיפול שערה משערות ראשיהם של החטופים, "אף אחד מגורמי הטרור וההנהגה הפלסטינית לא יהיה חסין מזרועה של ישראל" (פוליטי, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין (צילום: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה. יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין מאיים בפגיעה בראשי ההנהגה הפלסטינית בעקבות חטיפת הנערים: "תדע ההנהגה הפלסטינית וידעו גורמי הטרור כי אם תיפול שערה משערות ראשיהם של מי מהבנים - אף אחד מהם לא יהיה חסין מזרועה של ישראל".

מליאת הכנסת פתחה הצהריים את ישיבת המליאה כאשר המפלגות החרדיות הודיעו כבר אתמול (ראשון) כי הן החליטו למשוך את הצעות אי האמון בממשלה בשל המצב הביטחוני.

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין פתח את ישיבת המליאה כשהוא מתייחס לחטיפת שלושת הנערים בסוף השבוע שעבר: "אנו פותחים ישיבה זו בזמן של מתח ודאגה לגורלם של נפתלי, גיל-עד ואייל, שנחטפו על ידי מחבלים מתוך כוונה ברורה לאיים על חיינו כאן ולזרוע אימה וטרור.

"ברגעים שבהם נחטפו הנערים, אשתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אושפזה בישראל לצורך ניתוח מורכב. לטעמי, זה מאוד סמלי, בעוד אנחנו מקדשים את החיים אויבינו מעריצים את המוות. בזמן שמדינת ישראל מגלה שכנות טובה - שכנינו ממשיכים לגלות חוסר אחריות, הסתה, שנאה, שמחה לאיד וחצייה מתמדת של קוים אדומים המקובלים במאבקים לאומיים".

בסיום דבריו איים יו"ר הכנסת: "תדע ההנהגה הפלסטינית וידעו גורמי הטרור, כי אם תיפול שערה משערות ראשיהם של מי מהבנים - אף אחד מהם לא יהיה חסין מזרועה של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות