ח"כ שאול מופז: "הגיע הזמן לגייס מילואים"

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, ח"כ שאול מופז, אומר כי הגיע הזמן לגייס מילואים ולפעול באופן נחרץ כנגד החמאס: "הזמן אוזל. הגיעה העת למבצע נרחב, נחוש ובלתי מתפשר" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ שאול מופז (צילום: פלאש 90)

חמישה ימים לאחר חטיפת שלושת תלמידי הישיבה ולמערכת הביטחון עדיין אין קצה חוט בנוגע למצב החטופים ולמקום בו הם מוחזקים, זאת על סמך ההנחה כי הם עדיין בין החיים.

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, ח"כ שאול מופז (התנועה), אומר היום (שלישי) כי הגיע הזמן לגייס מילואים ולרסק את ארגון הטרור חמאס, עליו הטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו את האחריות לחטיפה.

"הגיעה העת לגייס מילואים, להפוך כל אבן באיו"ש ולרסק את חמאס" אומר מופז, "החול בשעון אוזל, הגיעה העת למבצע נרחב, נחוש ובלתי מתפשר - זה יעד אסטרטגי ותשובה ציונית הולמת. יש לגיטימציה ציבורית גבוהה בעם ישראל, גם בקרב המילואימניקים. הציבור מצפה שמדינת ישראל תכה מכה אנושה בטרור".

מוקדם יותר היום הוחלט בקבינט המדיני-ביטחוני על החרפת המאבק בחמאס. חברי הקבינט הסמיכו את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', להחמיר את תנאי אסירי החמאס הכלואים בישראל.

בתוך כך, המצוד אחר חוטפי שלושת תלמידי הישיבה - אייל יפרח, נפתלי פרנקל וגיל-עד שאער, נמשך. צה"ל עדיין עורך סריקות נרחבות באזור חברון והכפרים הסמוכים, כאשר עד כה נעצרו מעל 200 פלסטינים, מרביתם אנשי חמאס בגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר