הירי מעזה נמשך: רקטה יורטה באזור אשקלון

מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר אשקלון. אין נפגעים ולא נגרם נזק. מאז תחילת מבצע "שובו אחים" להחזרת החטופים, נורו 15 רקטות (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מערכת "כיפת ברזל" בפעולה (צילום ארכיון: פלאש 90)

שתי רקטות נורו אל אזור אשקלון. אזעקת "צבע אדום" נשמעה בעיר אשקלון וביישובים הסמוכים. אחת מהרקטות יורטה בידי מערכת "כיפת ברזל". איש לא נפגע ולא נגם נזק.

ראש העיר אשקלון איתמר שמעוני אמר: "אנחנו ערוכים לכל התרחשות. נפעל בשיקול דעת במהלך הלילה בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות יחד עם גורמי הביטחון. בינתיים אנחנו נותנים את כל הזמן הנדרש לצה"ל להכות בהם ולהשיב את הבנים הביתה בשלום".

מוקדם יותר התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור שער הנגב. ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יעלון והרמטכ"ל גנץ הבטיחו מוקדם יותר היום להמשיך ולהכות בארגון הטרור חמאס.

דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, אמר בתגובה כי הימים הקרובים יוכיחו שחמאס מסוגל להשיב עימות ושנתניהו יצטער על הצעדים שלו נגד חמאס ונגד העם הפלסטיני. הוא איים כי אם ישראל תגרש את אנשי חמאס שעצרה במהלך המבצע, "ייפתחו על ישראל שערי הגיהנום".

ראש העיר שדרות אלון דוידי אמר כי "תושבי שדרות מוכנים לקבל על עצמם את מחיר ההסלמה, איתנים ונחושים, על מנת לתת לצה"ל חופש פעולה מלא, ללא מגבלת זמן, בכדי למגר את הטרור. אנחנו סומכים על צה"ל ואין ספק כי חמאס יספוג מהלומה כואבת. לצד התמיכה בצה"ל, כל תושבי שדרות נושאים תפילה לשובם של הבנים. ליבנו עם המשפחות. אנו מאמינים ומקווים כי צה"ל יחזיר אותם הביתה במהרה".

מאז החל מבצע "שובו אחים" להחזרת שלושת תלמידי הישיבה החטופים, גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, נורו 15 רקטות מכיוון רצועת עזה אל עבר ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות