אמו של נפתלי פרנקל: "אנחנו מרגישים שלא הולכים להפסיק בחיפושים"

רחלי פרנקל, אמו של תלמיד הישיבה החטוף נפתלי פרנקל, העריכה בראיון לגלי צה"ל כי החיפושים בשטח אחר הנערים יימשכו: "אנחנו מרגישים שלא הולכים להפסיק" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רחל פרנקל (צילום: פלאש 90)

חטיפת שלושת הנערים: רחל, אמו של תלמיד הישיבה החטוף נפתלי פרנקל, שנשאה נאום בוועדת זכויות האדם של האו"ם בניסיון להביא להזדהות עולמית עם מצבה, מעריכה היום (שלישי) כי החיפושים אחר הנערים יימשכו ככל שיתאפשר, זאת למרות הדיווחים על סיומו המתקרב של המבצע הצבאי והעברתו לתחום המודיעיני .

בראיון שהעניקה הערב לתכנית "חמש בערב" עם ירון וילנסקי בגלי צה"ל, אמרה פרנקל: "אני מאמינה שימשיכו ככל שזה יתאפשר. מדינת ישראל לא תאכזב אותנו. מכל מה שמשתפים אותנו אנחנו מרגישים שלא הולכים להפסיק בחיפושים".

"לפני שנים-עשר יום ניהלנו חיים נורמליים לגמרי, עכשיו אנחנו בסרט סוריאליסטי. אלה לא החיים שלנו, אנחנו רק רוצים את הילדים שלנו בחזרה הביתה" סיפרה פרנקל על תחושות משפחות הנערים.

מוקדם יותר היום, הגיעה פרנקל למועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה ונאמה בפני החברים כאשר היא מבקשת את עזרת הקהילה הבין לאומית בסיוע להחזיר את בנה ושני החטופים הנוספים בחזרה הביתה.

"שמי רחל פרנקל ואני גרה בישראל", פתחה רחל פרנקל את דבריה ואמרה: "הגעתי לכאן היום כאם. לפני 12 ימים בני נפתלי ושני נערים נוספים, אייל יפרח וגיל-עד שער, שאמותיהם יושבות מאחוריי, נחטפו בדרכם הביתה מבית הספר. מאז לא שמענו דבר, לא חדשות ולא אות חיים".

"ברשותך אני רוצה לספר על הבנים", פנתה האם, "הבן שלי נפתלי הוא בן 16 ואוהב לנגן על גיטרה ולשחק כדורסל. הוא תלמיד טוב וילד טוב - שילוב של רצינות וכיף. אייל אוהב ספורט ולבשל. גיל-עד הוא קונדיטור חובב ואוהב סרטים". פרנקל סיפרה שבנה שלח לה מסרון סמס לפני החטיפה ומאז לא שמעה דבר: "הבן שלי שלח לי מסרון וכתב לי שהוא בדרכו הביתה ואז הוא נעלם. הסיוט הכי גדול של אמא, של המתנה אינסופית לילד שלה, התממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר