אם, שני ילדיה וילד נוסף מתו בתאונה

אם, שני ילדיה בני שלוש ושנה וחצי ואחיינה בן 14 נהרגו בתאונה בצפון. מבדיקה ראשונית עולה כי רכבם סטה מנתיבו והתנגש באוטובוס. האב: "דווקא היום הם חיבקו אותי" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |

טרגדיה בצפון: אם, שני בניה בני שלוש ושנה וחצי וואחיינה בן 14 נהרגו היום (חמישי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 784, בין חנתון לכפר מנדא בגליל התחתון.

בשעה האחרונה הותרו שמות ההרוגים לפרסום: רגד סאלח (24), שני ילדיה - הבת גזל בת שנה וחצי ואבראהים בן שלוש - והאחיין מועתז סואלחה בן 14.

האב, בלאל סלאח, התמוטט בבית החולים רמב"ם בחיפה, כששמע כי הארבעה נהרגו.

האב סיפר כי עבר להתגורר לאחרונה ביישוב בגליל בשל בעיות כספיות ופתח שם חנות. מדי יום חמישי נהגה אשתו לנסוע עם הילדים לבית הוריו בנצרת והיום לקחה גם את האחיין, שעבד בשבועיים האחרונים עם האב.

"דווקא היום לפני שהם יצאו, הילדים חיבקו ונישקו אותי כמו שהם לא עשו מעולם", סיפר האב בבכי. "הם יצאו לנסיעה ואני הלכתי לעבודה. אחר כך אנשים שראו את הרכב המרוסק בכביש התקשרו אליי ואמרו לי שאשתי עשתה תאונה. באנו לבית החולים ושמענו על האסון שקרה".

כוחות ההצלה שהגיעו למקום התאונה קבעו תחילה את מותם של אבראהים הפעוט והנער מועתז. רגד טופלה בשטח לאחר שחולצה מהרכב, מצבה הוגדר אנוש ואחרי זמן קצר היא נפטרה. גזל התינוקת פונתה לבית חולים רמב"ם בחיפה במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, אך נפטרה מפצעיה.

שמונה מבין נוסעי האוטובוס נפצעו באורח קל והם טופלו בשטח. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה חשד כי הרכב הפרטי סטה מנתיבו.

הפרמדיק איל הלפמן הגיע למקום עם ניידת הטיפול הנמרץ הראשונה של מד"א כרמל סיפר: "הבנתי את גודלו וחומרתו של האירוע הקשה. התחלתי לטפל בנפגעים אך לצערי מותם של שני הילדים והאישה נקבע במקום, לא היה ניתן לעשות דבר כדי לסייע להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות