רה"מ בנימין נתניהו: "אויבנו טעו בנו הפעם"

רה"מ בנימין נתניהו התייחס לחטיפת שלושת הנערים, זאת על רקע פרסום שמות המחבלים החשודים בחטיפה. לדבריו, "מולנו ניצבים קיצוניים שאין להם עכבות מוסריות" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) לחטיפת שלושת תלמידי הישיבה - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל, זאת על רקע פרסום שמותיהם של שני החשודים המרכזיים בחטיפת הנערים.

"מולנו ניצבים גורמי טרור קיצוניים שאין להם שום עכבות מוסריות" אמר נתניהו, "מה שמניע אותם הוא שנאה תהומית למדינת ישראל שאותה הם מבקשים למחוק מהמפה".

לדבריו, "לא מדובר כאן בשום לוחמי שחרור לאומי או אנשים שמונעים על ידי ייאוש ותסכול, אלא אנשים שמוזנים במסרים אידאולוגיים דתיים וקיצוניים מבית מדרשם של הג'יהאדיסטים למיניהם. הם שואפים לזרוע פחד ואימה בתוכנו, לבקוע בקיעים באחדותנו ולהקיז את דמנו".

לדברי נתניהו, "התשובה שלנו היא חדה וברורה - מתייצבים במלוא כוחנו וגם אם יימצאו במחשכים נאתר אותם ונגמול להם. צה"ל פועל יום ולילה כדי לשים את ידו על החוטפים ולהשיב את הבנים הביתה. אויבנו טעו בנו הפעם כפי שטעו אין-ספור פעמים בעבר".

"אני מאמין שדווקא המעשים הללו והרגעים האלו חושפים את הרוח המיוחדת שלנו" אמר נתניהו, "הם מחזקים את הלכידות הלאומית שלנו. הרוח הזו עולה גם ממשפחות החטופים איתם שוחחתי כמה פעמים בשבועיים האחרונים. והרוח הזו שזורה בעצמתם של צה"ל וכל זרועות הביטחון שנחושים להתעמת עם כוחות הרוע ללא פשרות וללא מגבלות".

הערב הותרו לפרסום שמותיהם של שני המחבלים החשודים בחטיפת שלושת הנערים - מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה מחברון, שני מחבלים פלסטיניים שריצו בעבר תקופת מאסר בכלא הישראלי.

אחר השניים מתנהל מצוד, כאשר בשב"כ סימנו אותם כבר ביום שלאחר החטיפה כמעורבים העיקריים בחטיפה.

כמו כן, הותר לפרסום כי נעצרו מעורבים נוספים בחטיפה שסייעו לשניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר