שבועיים לחטיפת הנערים

סב החטוף: "להרוס את בתיהם של החוטפים"

שמואל שי כהן, סבו של גיל-עד שאער התייחס היום לפרסום שמותיהם של המעורבים בחטיפה, וקרא להרוס את בתיהם. הלילה: כוחות הביטחון עצרו תשעה פלסטינים החשודים בפעילות טרור. הכוחות סרקו 40 יעדי טרור. מבצע "שובו אחים" נמשך (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האחראים לחטיפת הנערים (כוחות הביטחון)

שבועיים אחרי חטיפת שלושת תלמידי הישיבה, נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגיל-עד שאער, בצה"ל ממשיכים בפעילות אינטנסיבית ברחבי הגדה המערבית. בלילה החולף עצרו הכוחות תשעה פלסטינים החשודים בפעילות טרור. הכוחות סרקו 40 יעדי טרור.

המעצרים מגיעים כשברקע נשמעת ביקורת כגד המדיניות בפרשה. שמואל שי כהן, סבו של גיל-עד שאער, אמר בראיון לתכנית "הבוקר של קשת" כי על המדינה להרוס את מבנה ביתם של החטופים: "מקומם לראות את המשפחות שלהם בבית מתבכיינות, ועוד זועקות את בכי הקוזאק הנגזל. לא יעלה על הדעת שהם יתבכיינו או יחייכו ויהיו חופשיים בביתם כאילו לא קרה כלום. שיראו את אשתו של החוטף ואת אמא שלו אזוקים ושיהרסו להם את הבית".

דבריו מגיעים לאחר פרסום שמותיהם של מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה מחברון, שני מחבלים פלסטיניים שריצו בעבר תקופת מאסר בכלא הישראלי, ונמצאו מעורבים בפרשת חטיפת שלושת הנערים.

אחר השניים מתנהל מצוד, כאשר בשב"כ סימנו אותם כבר ביום שלאחר בחטיפה כמעורבים העיקריים בחטיפה. בסרטון שפורסם אתמול הראית אשתו של אחד החוטפים בביתה, זמן קצר אחרי החיפוש שערכו במקום כוחות צה"ל. לטענתה, בעלה אינו מעורב בחטיפה.

דובר צה"ל מסר: "המחבלים המרכזיים אשר מעורבים בחטיפה הם מרואן קאוסמה ועאמר אבו אישה, פעילי חמאס מחברון. מספר חשודים נוספים נחקרים כעת בחשד למעורבותם בפיגוע. כוחותינו ימשיכו במאמצים עד שימצאו הנערים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר