מצמרר • אורי יפרח בקבלת ההודעה: "לא צריכים לבכות, זה עדיין לא ודאי"

התקווה לא נמוגה גם ברגע האחרון: אורי יפרח, אביו של אייל יפרח, קיבל את הבשורה המרה על מציאת הגופות אך לא איבד תקווה. "לא צריכים לבכות", הגיב, "זה עדיין לא ודאי" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אורי יפרח ובנו (צילום: פלאש 90)

חטיפת תלמידי הישיבה - סוף עצוב: ליהי, דודתו של הנער שנחטף ונרצח גיל-עד שאער הי"ד התראיינה אמש (שני), שעה ספורה לאחר ההודעה על מציאת שלוש הגופות, לרשת הטלויזיה CNN ואמרה כשקולה נחנק בדמעות: "הייתה לי הרגשה רעה, בדיוק כמו שהייתה בזמן החטיפה".

"התקשרתי לאחי והוא אמר לי שהוא לא יכול לדבר", שחזרה הדודה את הרגעים הקשים בחייה: "אני עדיין בהלם, מחזיקה את התמונה של גיל-עד ורואה את החיוך שלו. הוא היה כל כך תמים, כל החיים היו לפניו. זה פשוט עצוב מדי".

הדודה האבלה סיימה את דבריה בתקווה: "אני מקווה שדבר כזה לא יקרה בשום מקום בעולם, שהטרור ייעלם מהעולם".

משפחות החטופים מתקשות לעכל את הבשורה הקשה על רצח יקיריהן, לאחר שבמשך שמונה עשר יום נצרו בלבם תקווה שהילדים בחיים ועוד ישובו הביתה.

אחד מקרובי משפחת יפרח באלעד סיפר אמש: "במשך שבועיים וחצי הם חיו בתקווה ובאמונה שהחטופים בחיים והיום, לאחר שהודיעו להם על מציאת שלוש הגופות, הם קיבלו בהלם את הבשורה המרה".

רגעים מספר לאחר שקיבלה משפחת יפרח ידיעה לא רשמית על מציאת הגופות אמר האב, אורי, לבני המשפחה: "אתם לא צריכים לבכות, זה עדיין לא ודאי. עדיין אין זיהוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר