הסוף המר • בשעה 17:30: אייל, גלעד ונפתלי ייטמנו זה לצד זה

לאחר 18 ימי כאב, תפילות, בכי ודמעות - אייל, גלעד ונפתלי מובאים אל מנוחתם האחרונה • בני המשפחות החליטו לשלב בין טקס הלוויה פרטי ואינטימי לבין הלוויה ציבורית שתתקיים בבית העלמין בעיר מודיעין, שם יטמנו שלושת הנערים השם יקום דמם זה לצד זה • מוקדם יותר אמר שר הביטחון, "היגון הכבד שעוטף את המשפחות, עוטף גם את העם כולו" • אלפים צפויים להגיע ולהשתתף באבל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילומים: סוכנות תצפית, שלומי כהן)

חטיפת תלמידי הישיבה - סוף עצוב: הלוויתם המשותפת של שלושת החטופים שנרצחו וגופותיהם נמצאו אתמול, נפתלי פרנקל - אייל יפרח וגיל-עד שאער תתקיים אחר-הצהריים (שלישי) בשעה 17:30 בטקס ממלכתי בבית העלמין 'מודיעין' שם הם יטמנו זה לצד זה.

הלווייתו של אייל יפרח תחל בשעה 15:00 בבית הכנסת 'משכנות נריה' ברחוב פנחס בן יאיר באלעד.

מסע ההלוויה יצא מבית הכנסת ומשם ייצאו המלווים לעבר בית העלמין מודיעין, שם ייטמן אייל הי"ד. בהלוויה צפויים להשתתף אלפי מתושבי העיר, רבני העיר, ונציגי הממשלה.

הלווייתו של נפתלי פרנקל הי"ד תחל בשעה 15:00 מבית הכנסת ביישוב שעלבים לעבר בית העלמין מודיעין.

הלווייתו של גיל-עד שאער הי"ד תחל בשעה 15:00 מבית הכנסת בישוב טלמון לעבר בית העלמין מודיעין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להשתתף בלוויה בבית העלמין במודיעין.

בהלוויה באלעד ישתתף שר הביטחון בוגי יעלון, שר האוצר יאיר לפיד ישתתף בהלוויה בטלמון ושר החינוך שי פירון ישתתף בהלוויה בנוף איילון.

הבוקר (שלישי) התייחס שר הביטחון בוגי יעלון לרצח האכזרי ואמר: "זוהי שעה כואבת למשפחות פרנקל, שאער ויפרח. היגון הכבד שעוטף אותן, עוטף גם את העם כולו. הוא עוטף הורים, אשר התמודדו באופן מעורר הערכה וגילו עמידה איתנה לנוכח היעדרותם של הבנים, והעניקו לצה"ל, לשב"כ ולמשטרת ישראל את הכוח להמשיך בחיפושים עד לסופם המר".

"הייתה לי הזכות לפגוש אותם פעמיים ולגלות הורים אשר מגלמים את כל הטוב והנאצל שבאדם. אני משתתף באבלם הכבד של ההורים ושאר בני המשפחה ומבקש לחזק אותם ביום קשה זה", אמר יעלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר