גופות החטופים נמצאו אך הפרס הכספי שהובטח לא ישולם

מתן נחמני יצא ביוזמה בה הבטיח חצי מיליון שקלים למי שיביא מידע שיוביל למציאת הנעדרים, אך כעת, לאחר שגופותיהם נמצאו מתברר כי הפרס לא ישולם (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שלושת החטופים (צילום: מתוך האלבום המשפחתי)

איפה הכסף? עם התפוצצות פרשת חטיפת שלושת הנערים, במערכת הביטחון יצאו למבצע חיפושים נרחב. יוזמות רבות עלו ונפלו מצד אזרחים רבים, ביניהם היוזמה למתן פרס כספי למביא מידע שיביא למציאת החטופים.

עשרות אלפי שקלים נאספו במסגרת היוזמה, הגופות נמצאו בידי אזרחים שסייעו בחיפושים, אך הכסף לא ניתן.

מתן נחמני, יוזם הפרויקט, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי האנשים שהבטיחו לתרום לא יחויבו בתשלום: "מדובר בכסף שאנשים התחייבו לשלם אותו במידה ואנחנו מממשיכים לגייס. הגיוס הופסק והיו לנו כמה מיליונרים שרצו להשלים את הסכום שאנחנו מגייסים. הייתה התחייבות לשלם רק במקרה שאנחנו מגייסים, עצרנו את הקמפיין והכספים לא יחויבו. הכספים לא נאספו בפועל, אלו היו רק הבטחות".

נחמני מסביר כי תנאי הקמפיין לא מאפשרים לו לשלם את הסכום שהתחייב: "מדובר בקמפיין מימון המונים שזה אומר שיש אתר שאתה מכניס את פרטי האשראי שלך ואומר במידה ומגיעים לסכום הגיוס שהצבנו לעצמנו - במקרה הזה חצי מיליון, אז האתר מחייב את כל כרטיסי האשראי שהשתתפו בפרויקט ואז אנחנו מקבלים הכסף ויכולים להציע אותו כפרס אבל במקרה שלנו לא הצלחנו לאסוף את הנדרש ולכן אין לי את הכסף".

"קודם כל כי הקמפיין עצמו לא הושלם, המשימה עצמה לא הושלמה והפרס היה על מסירת מודיעין שיוביל לאיתור החטופים. אני לא מאמין שהיום נוכל לאסוף כספים שישלימו לסכום הגיוס שדרשנו בהתחלה ואז נוכל לתת פרס למוצאים", הוסיף יוזם הפרויקט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר