יובל דיסקין מזהיר: רבנים עלולים לגורם למעשי נקם

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין מזהיר מקריאות של רבנים ואישי ציבור מהימין הקיצוני שיכולים להביא למעשה רצח של ערבים. "להיזהר מקבוצות גזעני תג מחיר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יובל דיסקין (צילום: פלאש 90)

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין מזהיר מקריאות של רבנים ואישי ציבור מהימין הקיצוני שיכולים להביא למעשה רצח של ערבים.

דיסקין מפנה אצבע מאשימה לנפתלי בנט ושרי הימין: "בימים האחרונים נשמעות קריאות של נפתלי בנט (אין בעיה עם להרוג ערבים ועוד...), אורי אריאל (שרוצה לבנות עוד ועוד התנחלויות), דני דנון (מפקד קורס "מרווה" בחיל חינוך על פי הביוגרפיה שלו) וליברמן (עוד ביטחוניסט קשוח ומהוגי הטרנספר לערביי ישראל) הקוראים: להכות ללא רחם, להגיב תגובה ציונית הולמת, להשתולל קצת ועוד המלצות "מקצועיות" בתגובה לרצח המזעזע של גיל-עד, אייל ונפתלי ז"ל".

דיסקין לא חוסך ביקורת משר החוץ אביגדור ליברמן שקרא אתמול לכבוש את עזה מחדש: "תהיה זו טעות ללכת למהלכים גדולים ונואלים כמו אלו שנשמעו בתקופה האחרונה: לכבוש את עזה, או למוטט את הרש"פ או ללכת לגלי בניה נוספים בהתנחלויות".

"אפשר לכבוש את עזה אבל מה נעשה יום לאחר שנשלים את הכיבוש? אפשר למוטט בקלות רבה את הרש"פ ומה אז? נקים מחדש את הממשל הצבאי? נלך לגלי בניה נוספים בהתנחלויות ורק נזרז את הסנקציות הממתינות מעבר לפינה. כל אחד מרעיונות מאלו פגיעתו בנו תהיה קשה והשלכותיו חמורות", אומר דיסקין.

דיסקין מזהיר מהסתה של רבנים ופוליטיקאים מהימין הקיצוני: "כדאי גם להיזהר מקבוצות גזעני "תג מחיר" ודומיהם שבתוכנו. החטיפה והרצח המזעזע יחד עם ההתלהמויות של נבחרי ציבור ורבנים יכולים בקלות לדחוף אותם לפעולות נקם שיתסיסו את השטח ויעוררו תבערה הרבה יותר גדולה. הרצח הבוקר בירושלים שאיני יודע עדיין את כל פרטיו, רק ממחיש את הפוטנציאל שיכול להיות לאירועים כאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר