אלוף במיל' ל'כיכר': הפרשנים מסייעים לחמאס

אורי שמחוני, מפקד חטיבת גולני לשעבר וכיום אלוף במילואים, טוען כי הפרשנים מסייעים לא פעם לחמאס כשמוסרים מידע שאינו אמור לזלוג אליהם דרך כלי התקשורת (אקטואליה, חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(נעה | CC BY-SA 3.0)

פרשנות מסוכנת: מאז החל מבצע "צוק איתן" לפני שלושה ימים, הפרשנים והכתבים הצבאיים, פוליטיקאים וגורמי צבא נמצאים באולפנים הממוזגים ובשטח, מדווחים ומפרשנים את המצב בשטח האש בערי הדרום וברצועת עזה. האלוף במיל' אורי שמחוני מאשים אותם בסיוע לאויב.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר האלוף שמחוני ששימש גם כנספח הצבאי בארצות הברית: "כאלוף לשעבר אני חושב שככל שהפרשנים יבלבלו במוח פחות - יהיה יותר בריא. תנו לצה"ל לעשות את העבודה בשקט ובשיטתיות, זה מה שאני חושב".

שמחוני פונה במסר חד וברור לפרשנים הצבאיים ומאשים אותם בכך שהם עוזרים בעקיפין לחמאס: "הצבא עובד בזהירות ובחכמה. הפרשנים מקשקשים ולכן אני לא רוצה לקשקש. פרשנים מקשקשים וזה רק עוזר לחמאס", לדבריו, "כל הפרשנויות וכל ההסברים עוזרים לחמאס. הפרשנים מגלים כל מיני נתונים עלינו שהאויב לא צריך לדעת אותם, וחבל שאנשים עושים את זה, אני לא מתכוון להיות חלק מזה".

בהתייחסו לעצם המבצע הצבאי, אמר האלוף במיל': "אני לא יודע האם המבצע הזה ישתק את החמאס, אני חושב שלא ישתק. שקט יהיה בסוף מתי שהוא. אני חושב שהצבא עובד מצוין ושיתנו לו להמשיך. נקודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר