אוריאל בוסו ביקר את הפצועים: "החיילים מעודדים וחדורי מוטיבציה"

אוריאל בוסו ממלא מקום ראש עיריית פ"ת ערך ביקור חולים אצל החיילים הפצועים שאושפזו בביה"ח בלינסון וסיפר כי החיילים "מעודדים וחדורי מוטיבציה בלתי ניתנת להסבר" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אל בית החולים בלינסון בפתח-תקווה, מגיעים חברים, מכרים ואישי ציבור, לבקר את חיילי צה"ל מחטיבת גולני שנפצעו אתמול (ראשון) ברצועת עזה ואושפזו בבית החולים. המבקרים מספרים על התחזקות ועידוד אותם הם שואבים מהחיילים עצמם ומבני משפחותיהם.

בשיחה עם "כיכר השבת", אוריאל בוסו, ממלא-מקום ראש עיריית פתח-תקווה, סיפר על ביקור החולים אותו ערך עם ראש העיר איציק ברוורמן: "ראינו משפחות מאמינות וחברים שרואים ומבינים את גודל הנס".

לדבריו, "החיילים אמנם חלשים וניכר עליהם שהם לאחר מערכה קשה אך מנגד נראים מעודדים וחדורי מוטיבציה בלתי ניתנת להסבר".

בוסו אומר כי בבית החולים מאושפז אחד החיילים שחבריו נהרגו בתקרית בה נפצע: "כמובן אחד ואולי היחיד מפצועי הנגמ"ש שאינו יודע כלל שאיבד את כל חבריו לפעולה, נמצא פצוע ברמה יותר קשה ולכן הוא מורדם כל הזמן". בוסו אומר כי "בני המשפחה בקשו שנתפלל לשלומם ולרפואתם וזו העזרה כלשונם".

"שמענו משפט מצרצר של אמא עם בן שפצוע ברמה לא קלה כשהיא אומרת 'אני מודה לבורא עולם שאני מחזיקה את היד לבן שלי בכל מצב שנמצא'", מספר בוסו ומוסיף בכאב כי "לא כל האמהות זכו לזה היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר