מפגש מרגש בין אמהות: "איזה כיף - הוא חי!"

האם השכולה מרים פרץ הגיעה לבית החולים שיבא בתל השומר בכדי לחזק את משפחתו של סא"ל רועי לוי שנפצע באורח קשה בלחימה כנגד החמאס בעזה. צפו ברגע המרגש (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מרים פרץ ואמו של סא"ל רועי לוי (צילום: ירון ברנר - ynet וידאו: ירון שרון - ynet)

סא"ל רועי לוי, מפקד גדוד הסיור של גולני, נפצע אתמול (ראשון) באורח קשה בעזה. היום כבר השתפר מצבו והוא בהכרה ומתקשר עם רופאיו בבית החולים שיבא בתל השומר.

אתמול עוד היה חשש כבד שהוא איבד את שמיעתו, אך היום התברר כי אמנם קיימת פגיעה בשמיעה, אך בחסדי שמים היא לא אבדה לו.

לוי, נשוי לנעמי ואב לצוריה בת 11, זהר בן 6 ואביגיל בת 3, נפצע בעבר במבצע "עופרת יצוקה", אז ביקש מיד לחזור לשירות. הפעם סיפרו בני המשפחה לבנותיו של לוי כי אביהן נפצע ומדובר ב'כמה שריטות' ושהוא יחזור לעצמו - כמו אחרי הפציעה הקודמת.

בבית החולים נערכה הבוקר פגישה מרגשת במיוחד בין אמו של רועי, יהודית, לבין מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בפעולות מבצעיות.

בניה האחרים של פרץ הלכו לנחם משפחות של הרוגים בהלוויות שנערכו, והיא באה לחזק את ידי משפחת לוי, שאותה היא מכירה שנים ארוכות, מימי השירות המשותף של רועי עם ילדיה. שתי הנשים חיזקו אחת את השניה. "איזה כיף - הוא חי, הוא חי", אמרה מרים פרץ לאמו של רועי.

סא"ל רועי לוי (צילום: באדיבות המשפחה)

"אני מקווה שרועי ייצא מזה ושיחזור לבנות הנפלאות ולאישה החזקה שלו", סיפרה האם יהודית, "היא אופטימית. אני נמצאת עכשיו במצב שבו לא נוח לי אפילו לאכול חתיכת עוגה, זה מרגיש לי כמו פינוק בזמן שהבן שלי שוכב בבית החולים".

לדבריה, "אתמול הלכתי לבקר את רועי וראיתי במקרה טלוויזיה. נדהמתי מהשנאה כלפינו. העולם מגנה, אבל אנחנו ישרים, מבצעים פעולות כירורגיות כדי לא לפגוע בחפים מפשע. אנחנו מוכרחים להמשיך להיות חזקים ולהשלים את המשימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר