שבוע לפני: בעל אולם בדרום מסרב לבטל חתונה

מתחילת המערכה בעזה, אנשים רבים מעבירים את האירועים שנקבעו להיערך בדרום, למרכז מחשש שיגיעו רק מעט מוזמנים. אך שבוע לפני האירוע, בעל אולם בנתיבות מסרב לבטל עסקה ולהחזיר את דמי המקדמה. החתן: "הכל מתנפץ בפנים. זה שבוע קשה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

נתי בן עטר הוא חתן שאמור להינשא ביום רביעי בעוד שבוע באולם בעיר נתיבות. אולם מאז תחילת המערכה בעזה, אנשים רבים מעדיפים להעביר את האירועים מהדרום למרכז, בשל החשש שיגיעו רק מעט מהמוזמנים.

בעקבות זאת, בן עטר פנה בעל אולם 'ארמונות לוגסי' בנתיבות וביקש לבטל את האירוע, מאחר והוא מעוניין לקיים אותו במרכז. בתגובה, מסרב בעל העולם להיענות לבקשתו ולהשיב לו את כסף המקדמה אותו הפקיד בעת ההזמנה.

בשיחה עם "כיכר השבת" מספר בן עטר: "אני אמור להתחתן בשבוע הבא בנתיבות, ובעל האולם מתעקש שאני לא אבטל את האירוע ואקיים אותו במקום אחר. אך אני רוצה לבטל משום שאם החתונה תתקיים בדרום, יגיעו לי פחות מאה איש" הוא מעריך.

"אני מתחנן אליו שיבטל את האירוע אך הוא מתעקש שלא", אומר החתן ומוסיף "אין לי הרבה זמן. אני צריך גם לחפש ולמצוא אולם אחר וגם להודיע למוזמנים שמצאתי אולם אחר".

החתן טוען כי "בעל האולם דוחק ודוחק שלא לבטל את האירוע". לדבריו, "בשבוע שעבר הוא אמר לי תחכה עד יום רביעי, התקשרתי באותו היום אך הוא שלח אליי אדם אחר שאמר לי שאמר לי לחכות. עכשיו אני רוצה לבטל ואין עם מי לדבר. הם בקושי נמצאים באולם".

בינתיים, משפחות החתן והכלה מחפשים אולם חלופי במרכז הארץ: "אני שוקל לקיים את האירוע במרכז וייתכן ויש לי כבר אולם" אומר החתן. "עשיתי רשימה של המוזמנים וכל אחד מהם יקבל הודעה טלפונית". לדברי בן עטר, מדובר בשבוע קשה ומלחיץ, אך הוא משתדל שלא להתייאש: "תכננת משהו אחד ואתה הולך לקבל משהו אחר. זה משהו שאתה עובד עליו שלושה חודשים ובסוף הכל מתנפץ לך בפנים ותוך שבוע אתה צריך לארגן משהו אחר". הוא מוסיף כי "באופן אישי קשה מאוד, זה מלחיץ מאוד. אתה לא יודע כמה אנשים יבואו".

בן עטר תוהה מה החוק קובע והאם בעל האולם יכול לשמור את הכסף לעצמו: "אני לא יודע האם על פי החוק מותר לו לקחת את הכסף שהבאתי לו כמקדמה. לפי הידוע לי, בעלי האולמות מקבלים מהמדינה פיצויים. אני רוצה לבטל את האולם ולקבל את כסף המקדמה בחזרה".

כל ניסיונותינו להשיג את תגובת בעלי האולם לא צלחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר