ביוזמת איש העסקים הדתי: משקפיים ומכשירי שמיעה בחינם לתושבי הדרום

החלוקה מתבצעת על ידי מרכז 'אופטיקל סנטר' שהקים איש העסקים לורנט לוי. "החיים של תושבי הדרום בצל האזעקות קשים גם כך. בעזרת הסיוע שלנו הם גם יוכלו לשמוע את האזעקות"

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

לאור התקפות הטילים והאזעקות, החליט מרכז 'אופטיקל סנטר' בירושלים של איש העסקים הדתי לורנט לוי על חלוקת מכשירי שמיעה לכבדי שמיעה מיעוטי יכולת בערי הדרום וכן לחיילים. בשבועות האחרונים חולקו על ידי המרכז של לוי מאות מכשירי שמיעה ומשקפיים בחינם.

ההחלטה הגיעה לאור פניות רבות שהגיעו אל מרכז 'אופטיקל סנטר' מתושבים כבדי שמיעה וראייה שמתקשים להתמודד עם מציאות האזעקות בעקבות המוגבלויות שלהם ואשר לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש את המכשירים והמשקפיים. בעקבות הפניות, יצר המרכז של לוי קשר עם לשכות הרווחה בעיריות ועם עמותות הפועלות בערי הדרום. על רקע העובדה שהמעבדות של המרכז נמצאות בירושלים, הלשכות והעמותות מארגנות עבור 'אופטיקל סנטר' קבוצות של אזרחים הנצרכים למכשירי השמיעה ולמשקפיים, ואלה מוסעים על חשבון 'אופטיקל סנטר' לירושלים, מקבלים במקום את הפריטים, ומוחזרים לביתם.

(צילום: יח"צ)

מרכז 'אופטיקל סנטר' שהקים לוי בירושלים משמש במהלך השנה את תושבי ירושלים בחלוקה של מכשירי שמיעה ושל משקפיים למיעוטי יכולת במחיר סימלי. לצורך כך הוקמו במקום מעבדות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר למכשירים ולמשקפיים. מאז הקמת המרכז חולקו על ידו כמאה אלף זוגות משקפיים וכעשרת אלפים מכשירי שמיעה. מכשירי השמיעה המחולקים במקום הינם מהמובילים בעולם.

ממרכז 'אופטיקל סנטר' נמסר כי "בימים אלה ליבנו יוצא אל כל תושבי הדרום. אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לסייע. בכוונתנו לקיים כמה סבבים של חלוקה בשבועות הקרובים. החיים של תושבי הדרום בצל האזעקות היו קשים גם כך, אנחנו מקווים שבעזרת הסיוע הצנוע שלנו הם יוכלו בעת הצורך גם לשמוע את האזעקות ולראות להיכן לרוץ בכדי להמשיך ולשמור על חייהם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר