חתונת מורל ומחמוד: האב שבתו תנשא לערבי מדבר

"היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי, בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי". אביה של מורל מגיב לחתונת ביתו עם ערבי, ולא מתכוון להגיע לשמחה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
"לא אגיע לחתונת ביתי": הזמנת החתונה של מורל ומחמוד (צילום: פייסבוק)

צער גידול בנים: לא רק ארגונים העוסקים במניעת התבוללות, מתנגדים לחתונתם של מחמוד (26) מוסלמי ומורל (23), תושבי יפו, שעתידים להינשא ביום ראשון באולם מרכזי בראשון לציון, כך-גם בני משפחת הכלה. אביה אמר היום כי הוא לא משלים עם העובדה המצערת הזו.

בראיון לעקיבא נוביק ב"ידיעות אחרונות" אמר האב כי הוא לא מתכוון להגיע לחתונת ביתו. "אני לא משלים עם זה ואני לא בא. אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שהרב יקדש אותה. זה אסון. זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו - אבל היא לא מקשיבה. אי-אפשר לדבר איתה".

"היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי", הוא מספר. "בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי" הוא אמר בזעם.

האב מספר כי אביו של החתן מוחמד ניסה לדבר על ליבו אך מבחינתו הדיבורים הם דיבורי סרק. "אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו".

הבוקר שבו ותקפו בארגון להב"ה העוסק במניעת התבוללות, את דבר קיום החתונה וכתבו בדף הפייסבוק: "שוב התקשורת מעודדת את ההתבוללות! אנחנו נהיה שם בראשון בלילה להראות שרוב העם שפוי. ואתם?".

"אנחנו לא מתייאשים", אמר מנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין,ל"כיכר השבת", "אנחנו מתכוננים להמשיך לדבר אתה ולנסות לשכנע אותה וייתכן שחודשיים אחרי החתונה אנחנו נקבל אותה בזרועות פתוחות אבל עדיין אנחנו נעשה הכול כדי שהחתונה לא תתקיים".

"דיברתי עם הרבה מאוד רבנים שמבקשים לא למסור את שמם והם אמרו שעל חילול השם כזה צריך למחות בכדי שבנות ידעו שגם עם מישהי עושה עבירה אז שתעשה זאת בסתר ולא בריש גלי עם הזמנות כאילו מדובר בשמחה גדולה", אומר גופשטיין.

"אני קורא לכולם במקום לטייל בטבריה בבין הזמנים, בואו למחות על החילול השם הנורא הזה. אסור להישאר בבית וכולם מוזמנים להפגין מחוץ לחתונה", הוסיף גופשטיין.

הבוקר, הגיבה הכלה לראשונה לסערה, בראיון לגל"צ: "אין לי איך להגיב. אנשים שכנראה רוצים שיהיה לנו רע לא יצליחו בזה. אנחנו מתחתנים בהסכמה ואנחנו אוהבים ואני מאחלת באמת לכולם בעל כמו שלי יהיה. הלאום זה לא משנה. הוא בחור טוב אבל כנראה שאנשים רוצים רע והם לא יודעים לעשות דו קיום בארץ ישראל".

באשר להתנגדות אביה, אמרה הכלה: "אימא שלי מקבלת את זה באהבה ובשמחה אבל אבא שלי מתנגד. כל האחים שלי יהיו בחתונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר