מאבק השבת: עו"ד צמרת יילחם למען עיריית ת"א

בימים האחרונים שכרה עיריית ת"א את שירותיו של משרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל בכדי לנהל את העתירות המנהליות כנגד בעלי העסקים והחנויות הפתוחים בשבת (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי (צילום: פלאש 90)

המאבק על פתיחת החנויות בעיר תל אביב בשבת: בימים האחרונים שכרה עיריית ת"א את שירותיו של משרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל בכדי לנהל את העתירות המנהליות כנגד בעלי העסקים והחנויות.

את העירייה ייצגו פרקליטי הצמרת בעתירה שהוגשה כנגדה ע"י בעלי העסקים הקטנים לבית המשפט לעניינים מנהליים על בזיון בית המשפט בכך שאינה עושה די בכדי לאכוף את חוק העזר העירוני המחייב אותה לתת קנסות גבוהים לבעלי החנויות הפתוחות בשבת.

לטענת בעלי העסקים הקטנים התחמקה העירייה מתפקידה ועשתה שימוש בתירוץ המופרך של בעיות בשל המצב הביטחוני.

העותרים ביקשו מהשופט משה יפרח להורות לעירייה לתת צו סגירה מידי ל-21 בתי עסק הפתוחים בשבת.

יצוין כי משרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק נחשב לאחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל ובדירוג של קבוצת דן אנד ברדסטיט אף הגיע למקום הראשון.

מעיריית ת"א נמסר בתגובה לעיתון "כלכליסט" כי העירייה "מסתייעת בעורכי דין חיצוניים כשיש לה עומס או כשסבורה שנכון לעשות זאת מכל טעם שהוא, וזאת על פי שיקול דעתו של היועץ המשפטי לעירייה".

יצוין כי בפורום בעלי העסקים הקטנים מצפים להחלטתו של השופט יפרח בנוגע לביזיון בית המשפט בתקווה שהדבר יאזן במידת מה את החלטת בית המשפט משבוע שעבר שקבעה כי ניתן להמשיך ולפתוח את החנויות בשבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר