עיריית הרצליה מציגה: "החוף הנפרד נסגר זמנית"

דרכם של מאות מתרחצים חרדים שהגיעו לחוף הנפרד בהרצליה נחסמה אתמול על-ידי העירייה בטענה לים סוער. בעירייה טוענים כי החוף הנפרד נסגר זמנית בעקבות העומס הרב (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החוף הנפרד, אתמול (צילומים: כיכר השבת)

מדוע החוף הנפרד בהרצליה נסגר? ימי בין הזמנים של חודש אב מנוצלים על-ידי חרדים רבים, בעיקר תושבי בני ברק, לרחצה בים.

אחד המקומות הפופולאריים עבורם, הוא החוף הנפרד בהרצליה, הנהנה מתחבורה ישירה מבני ברק, בשל שיתוף הפעולה בין שתי העיריות מזה מספר שנים.

אך אתמול (שני) מאות מתרחצים נחסמו בדרכם אל החוף בידי עובדי העירייה, וכעת, הגרסאות חלוקות בשל הסיבה לסגירה הזמנית של החוף, אתמול.

עדי ראיה סיפרו ל"כיכר השבת" כי דרכם נחסמה בטענה שהים סוער ולא ניתן להתרחץ בו. "המציל הכריז ברמקול כי הרחצה אסורה משום שהים סוער ולכן המתרחצים הוצאו מן המים", מספר אחד מהם. לדבריו, "היו עשרות אנשים שהגיעו לחוף בסביבות השעה 17:00 אך כניסתם נאסרה".

בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת" ניתן לראות כי חלק מהמתרחצים שכניסתם נאסרה, טיפסו במעלה ההר בכדי לנסות ולהיכנס בדרכים עוקפות, אך גם דרכים אלו היו חסומות לכניסה.

מנגד, בעיריית הרצליה טוענים כי הכניסה לחוף נחסמה בעקבות העומס הרב שהיה במקום והחשש כי המצילים לא יצליחו להשתלט על אלפי המתרחצים.

"בקשתו של מנהל תחנת הרחצה, בשלב מסוים לסגור את הכניסה לחוף היות והגיעו אלפי מתרחצים בהסעות, החוף לא יכול להכיל אלפי מתרחצים בבת אחת, ויש סכנה שהמצילים לא יוכלו להשתלט על אלפים בתוך המים. מתוך שמירה ודאגה לשלום המתרחצים הוחלט לסגור זמנית את הכניסה לחוף", נמסר מעיריית הרצליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר