הסוחרים מתל אביב לח"כ מאיר שטרית: אתה נגוע בניגוד עניינים

ח"כ מאיר שטרית טען כי ש"ס תמכה בריבלין לנשיאות בגלל הסכמה בעניין מאבק השבת בת"א. כעת, טוענים נגדו הסוחרים כי הוא נגוע בניגוד עניינים בעקבות עבודת רעייתו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ח"כ מאיר שטרית (צילום: פלאש 90)

אחרי שהתבטא כי הפסיד את כס הנשיאות מכיוון שחברי-הכנסת מסיעת ש"ס שינו את הצבעתם בין הסיבוב הראשון לשני, בגלל הסכמה בינם לבין שר הפנים בנושא פתיחת המרכולים בתל אביב בשבת, בעלי המרכולים תוקפים את ח"כ מאיר שטרית.

במכתב שנשלח לידי שטרית ותוכנו הגיע לידי "כיכר השבת", עורכי הדין דוד שוב ועברי פיינגולד, בשם בעלי המרכולים, מבהירים לשטרית כי אל לו להתבטאות בנושא משום שאשתו משמשת כאשת יחסי ציבור של אחת הרשתות הפתוחות בשבת.

"אני פונה אליך כדי להתרות בפניך על ניגוד העניינים החמור בו אתה מצוי בעניין זה, ולו למראית עין, ניגוד עניינים שיש בו כדי לפגוע קשות בזכויותיהם של מרשיי", כותב עו"ד עברי פיינגולד במכתב.

"רשת השיווק הגדולה ביותר מבין מובילות הקמפיין הנ"ל היא "דור אלון ניהול מתחמים קמעונאיים בע"מ" (שתכונה להלן בשמה המסחרי: "am:pm"). כפי שידוע למרשיי - ובוודאי גם לך - מי שמנהלת עבור am:pm את הקמפיין היא חברת יחסי הציבור "שטרית מדיה גרופ" המצויה בבעלותה וניהולה של רעייתך", הוסיף עו"ת פיינגולד.

לדבריהם, "חברת "שטרית מדיה גרופ" אף מציגה את המותג "am:pm" כאחד מלקוחותיה העיקריים, וככל הידוע למרשיי, בעליה של am:pm מצוי בקשרים עסקיים הדוקים עם רעייתך".

משום כך פוסקים הם כי "עובדות אלה יוצרות מראית עין של ניגוד עניינים מצדך בכל הנוגע לחוק העזר ולכל נושא שעות פתיחה וסגירה של עסקים בתל-אביב. מראית עין זו מתעצמת נוכח ההתאמה המוחלטת בין אמירותיך לתקשורת ובין מסריו של הקמפיין המנוהל ע"י am:pm ו"שטרית מדיה גרופ", ונוכח אי מתן גילוי נאות על נגיעתך האישית לעניין".

לאור זאת קובעים עורכי הדין כי על חבר-הכנסת, מאיר שטרית אסור לעסוק בנושא חוק העזר העירוני בתל אביב-יפו, הן בהתבטאות והן בהצבעה במליאת הכנסת. "מעורבותה של רעייתך וחברת "שטרית מדיה גרופ" בניהול הקמפיין של am:pm , מכניסה אותך, בתפקידך כחבר כנסת, לניגוד עניינים אסור בכל מה שקשור להסדרת שעות פתיחה וסגירה של עסקים בכלל, ולחוק העזר ושינויו בפרט".

ביקשנו את תגובת ח"כ מאיר שטרית אך זה סירב להגיב. "אין לי עניין להתעסק בזה", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר