אישום: החביא את חוסאם קוואסמה שפיקד על חטיפת שלושת הנערים

כחודשיים אחרי חטיפת ורציחת שלושת הנערים, פהרקליטות הגישה כתב אישום נגד וואיל כראמה, תושב עאנתא, בגין שיבוש מהלכי משפט ומתן מקלט לחוסאם קוואסמה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שלושת הנערים הי"ד (צילום: המשפחות)

כחודשיים אחרי חטיפת ורציחת שלושת הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שעאר ואייל יפרח הי"ד, פרקליטות מחוז ירושלים הגישו היום (שלישי) לבית המשפט השלום בירושלים, כתב אישום נגד וואיל כראמה, תושב עאנתא החדשה שבירושלים, בגין שיבוש מהלכי משפט ומתן מקלט לחוסאם קוואסמה שהיה שותף לביצוע פיגוע חטיפת ורציחת שלושת הנערים ז"ל.

על פי כתב האישום, חוסאם קוואסמה פעל כשותף לביצוע הפיגוע יחד עם מחבלים נוספים. גופותיהם של שלושת הנערים נמצאו על-ידי כוחות הביטחון בשטח שבבעלותו של חוסאם בחלחול. משהבין הנאשם כי מצאו את הגופות, הוא החל במנוסה מכוחות הביטחון שמא ייתפס ויכלא.

הנאשם הוא בן דודו של חוסאם. מתוקף היכרותו עם חוסאם, ידע הנאשם כי חוסאם הינו פעיל חמאס. במועד שאינו ידוע במדויק, הגיע חוסאם יחד עם אחיו חסן לביתו של הנאשם בענאתה החדשה.

חוסאם, שכרגיל עוטה זקן, הגיע לבית הנאשם כשראשו וזקנו מגולחים. חוסאם ביקש ללון אצל הנאשם לנוכח מעצרים שנערכו באותה עת בעיר מגוריו, חברון, והחשש כי ייעצר וכראמה נעתר לבקשתו.

למחרת שוחח חוסאם עם הנאשם וסיפר לו כי גופותיהם של שלושת הנערים היהודים שנחטפו נמצאו בקרקע אשר בבעלותו. חוסאם אמר לנאשם כי הוא נמלט מהרשות הפלסטינית, שכן הוא חושש שמא הם רוצים להתנכל לו על רקע מציאת הגופות בשטחו, וכן על רקע השתייכות חוסאם לארגון החמאס.

לנוכח כל אלה, ביקש חוסאם להמשיך וללון בביתו של הנאשם והנאשם נעתר לבקשתו, תוך שהוא מודע לכך כי הוא נותן מקלט לפעיל חמאס, שהיה באותה עת מבוקש על ידי הרשויות ונמלט מפניהן.

חוסאם הסתתר בביתו של הנאשם לפחות שבוע ימים ואז לפנות בוקר ביום האחרון לשהותו הגיעו כוחות הביטחון לביתו של הנאשם בכדי לעצור את חוסאם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר