אזעקה ברמת הגולן: רקטה התפוצצה בשטח פתוח

אזעקה נשמעה בסביבות השעה 13:15 במרכז רמת הגולן ובצפונה, פצמ"ר התפוצץ בשטח פתוח בצפון הרמה. ככל הנראה מדובר בזליגת ירי מהקרבות הקשים בסוריה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גבול ישראל סוריה (צילום: פלאש 90)

אזעקה נשמעה בסביבות 13:15 בצהריים (חמישי) במרכז רמת הגולן ובצפונה, ביישובים אורטל, אלוני הבשן, יונתן, מרום גולן, עין זיוון וקשת. מדובר באזורים עליהם הכריז צה"ל כשטח צבאי סגור.

אזעקות נוספות נשמעו מוקדם יותר וזוהו שלוש נפילות של פצמ"רים באזור הגבול.

ככל הנראה מדובר בזליגה של ירי מסוריה, מהקרבות הקשים המתחוללים כעת בקוניטרה בהם השתלטו היום המורדים האיסלאמיסטים על שטחים נרחבים.

בתגובה, צה"ל ירה טיל תמוז על עמדת ירי של צבא סוריה ונמסר כי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה. מצה"ל נמסר כי הוא רואה בצבא סוריה הגורם האחראי לכל ירי לעבר ישראל.

זו אינה הנפילה הראשונה וזליגת הירי מתרחשת מדי פעם בחודשים האחרונים. אך כעת באופן נדיר יחסית נשמעה אזעקה בשל ירי רקטה שנפלה בסופו של דבר בשטח פתוח.

עם זאת התקרבות הקרבות מביאות התגברות הזליגה לשטח ישראל, בימים האחרונים התפוצצו בצד הישראלי של הגבול כמה וכמה פצצות מרגמה שנורו משטח סוריה. בתחילת השבוע נפצעו שני אנשים שלשום בערב התפוצצה פצצה מרגמה שנורתה מסוריה באזור תל חזקה.

פצצת מרגמה נוספת התפוצצה בשטח סוריה.לא היו נפגעים או נזק. גם יום קודם התפוצצה פצצת מרגמה בצדו הישראלי של הגבול, במעבר קוניטרה. גם במקרה זה לא היו נפגעים. בשבוע שעבר נפצעו קצין ואזרח מירי מסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר