תעלומה בטבריה: עשרות אורחים בשני בתי מלון אושפזו

עשרות אורחים שביקשו לנפוש מעט בראש השנה, בבתי המלון "באלי" ו"לאונרדו קלאב" בטבריה, אושפזו בבית החולים פוריה בחשד להרעלת מזון. משרד הבריאות חוקר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בית החולים פוריה (צילום: Shay Levi/Flash90)

עשרות בני אדם שהתארחו בבתי המלון "באלי" ו"לאונרדו קלאב" לא ישכחו את ראש השנה האחרון לאחר שככל הנראה לקו בהרעלת מזון, בעקבותיה פונו במהלך ימי החג אל בית החולים 'פוריה' כשהם במצב קל.

מרבית האורחים שוחררו מבית החולים למעט ארבעה שנותרו לאשפוז בהם תינוק בן שנה, שני ילדים וקשישה בת 82.

רשויות הבריאות ייבדקו מה מקור ההרעלה, זאת לאחר שגורמי ההצלה שללו את האפשרות שמדובר בחומר כימי שאחראי לתסמינים.

שמעון, אחד מאורחי המלון סיפר ל"כיכר השבת" על שאירע: "התעוררנו באמצע הלילה כששמענו את הסירנות של רכבי ההצלה. בהתחלה לא הבנו מה קורה, חשבנו שיש שריפה ומיהרנו התלבשנו ויצאנו מהחדר".

"עד שהבנתי שמשהו אחר קרה, ראיתי שהחובשים לוקחים כמה אנשים ומפנים אותם באמבולנסים לבית החולים. אחר כך שאלתי ואמרו לי שהם לא הרגישו טוב כי כנראה הם אכלו מאכלים מקולקלים. זה היה מפחיד ממש. חשבתי שאולי גם לי זה עלול לקרות", הוא מוסיף.

"אני לא חשבתי שכך אני יעביר את ימי החג הקדוש", הוא אומר, "חשבתי שאני מגיע למקום בכדי להתנתק קצת ממה שקורה ולהקדיש את הימים האלה לתפילה וחיזוק של יהודים בטבריה, אבל רצה השם ונאלצנו להתמודד עם משהו שהוא לא מוכר: הרעלה".

במלון "באלי" אמרו כי ההנהלה והעובדים מצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה לאורחים וכי הם ממתינים לתוצאות הבדיקות של דגימות המזון שנלקחו על ידי משרד הבריאות.

במלון "לאונרדו קלאב" אמרו בתגובה כי רק חמישה עשר אורחים חשו ברע מתוך יותר מאלף אורחים וכי "בעקבות המקרה נערכות בדיקות למים ולמזון מעבר לבדיקות השגרתיות. המלון מסייע לאורחים בכל שנדרש והבוקר פסקו התלונות על הרגשה רעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר