נבדק החשד: הפועל בפתח תקווה נרצח על רקע לאומני

הותר לפרסום: המשטרה חוקרת האם נתנאל רועי עראמי ז"ל, בן ה-26, שנהרג במהלך עבודתו בסנפלינג כשצנח אל מותו מהקומה ה-11 בפתח תקווה, נרצח על רקע לאומני (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתנאל רועי עראמי ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום: המשטרה חוקרת האם נתנאל רועי עראמי ז"ל, בן ה-26, שנהרג במהלך עבודתו כשצנח אל מותו מהקומה ה-11 בבניין בפתח תקווה, נרצח על רקע לאומני.

במשפחתו טענו כבר מיד לאחר המוות כי לא מדובר בתאונת עבודה מאחר ונתנאל היה בעל מקצוע והתעקשו כי מדובר ברצח על רקע לאומני, כעת הותר לפרסום כי הכיוון הלאומני נבדק על-ידי המשטרה.

נתנאל, תושב מושב אחיעזר, הותיר אחריו במותו את רעייתו מוריה, ושני ילדים - אביה בת 4 ואיתן בן שנתיים. נתנאל הוא בעל חברה לעבודות סנפלינג ובנייה. ביום בו נהרג הוא השתלשל מהגג עם אנשי הצוות שלו וסגרו פתחי אוורור של חדרי ביטחון בבניין.

רגע לפני סיום העבודה, כשחבריו שהמתינו לו ברכב הבחינו כי הוא לא מגיע הם החלו לחפש אחריו וכשסרקו את הבניין גילו אותו שרוע על הרצפה. המשטרה הוזעקה ופתחה בחקירה.

בתוך כך חבריו יצאו להפגין בפעם השנייה מחר (רביעי) בעיר מגוריו. במכתב אותו פרסמו חבריו תחת הכותרת "פיגוע הסנפלינג. צעדת מחאה - הדם של נתנאל הדם שלנו", נכתב כי "בעקבות 'פיגוע הסנפלינג' בו נרצח נתנאל עראמי הי"ד, יוצאים תושבי בת ים לצעדת מחאה".

הצעדה תחל בשעה 18:00 מבית משפחת המנוח ברחוב יוספטל 101 בבת ים. משם יצאו המפגינים לעבר תחנת המשטרה המקומית.

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי שהיה בין המפגינים בהפגנה שהתקיימה בפתח תקווה, אמר: "אנחנו זועקים כי דמו של נתנאל זועק מהאדמה. לא יכול להיות שהרוצח יסתובב חופשי. אין לנו שום שאלה שמדובר כאן ברצח בכוונה תחילה".

"אנחנו החברים, בני המשפחה ועם ישראל כולו לא יכולים לשבת בבית בחיבוק ידיים אומרים וקראים למשטרת ישראל, אנחנו לא מוכנים יותר שמדינת ישראל תסתיר את מה שקורה מתחת לפני השטח. בכל מקום מנסים להרוג אותנו", הוסיף בן ארי.

לדבריו, "האירוע הזה צריך לזעזע את אמות הסיפים במדינת ישראל. זה היה צריך לזעזע מראש הממשלה, נשיא המדינה והמפכ"ל. למה הם שותקים? אנחנו אומרים שאנחנו לא יכולים לשתוק כי אם נשתוק יגיעו עוד מקרים כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר