"פיגוע הסנפלינג": עשרות מפגינים בבת ים

בעקבות הרצח המחריד של נתנאל רואי עראמי ז"ל ב"פיגוע הסנפלינג", עשרות בני אדם, בהם גם משפחת הנרצח, מפגינים בבת ים כנגד התנהלות המשטרה בפרשה. צפו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההפגנה בבת ים (צילום: איציק מימון)

כמאה בני אדם הגיעו הערב (רביעי) אל בית הוריו של נתנאל רואי עראמי ז"ל, בן ה-26, שנהרג במהלך עבודתו כשצנח אל מותו מהקומה ה-11 בבניין בפתח תקווה, במחאה על כך שנרצח על רקע לאומני, כך לטענתם.

המפגינים, בהם חבריו של המנוח, מכריו, שכניו ובני משפחתו נמצאים ברחוב ומניפים שלטים בהם נכתב " "דם יהודי אינו הפקר", "צדק" ו"מי יהיה הבא בתור?".

הצעדה כאמור החלה מבית משפחת המנוח ברחוב יוספטל 101 בבת ים ומשם יצאו המפגינים לעבר תחנת המשטרה המקומית.

במשפחה מתעקשים שהרצח היה על רקע לאומני. "רצחו את בני כי הוא יהודי. אין כאן שום סיבה אחרת", אמרה אמו של נתנאל ז"ל, מרים. "אני קוראת לכל הגורמים הממשלתיים שישימו קץ לטבח הזה שעושים בנו. אנחנו כמו במטווח. אף אחד לא יודע מי הבא בתור. מלכתחילה ידענו שזה רצח ולא תאונת עבודה".

האם קראה לתפוס את הרוצחים ולמצות עמם את הדין. "שנתנאל יהיה הקורבן האחרון. אם לא יהיה עונש מרתיע, זה לא יהיה המקרה האחרון. כל הטיוחים האלה לא יעזרו. העם שלנו לא מטומטם".

אביו של נתנאל ז"ל, הרב עוזיאל עראמי, אמר כי "נתנאל הוא לא קורבן יחיד. הוא קורבן ציבור של כלל ישראל. אנחנו רואים מה שקורה בשטח. פעם זה פיגוע עם משאית ופעם עם טרקטור. זורקים אבנים על גני ילדים ורואים כתובות תמיכה בדאעש ובחמאס. אנחנו לא רוצים עוד קורבן כמו נתנאל. אני מבקש שהאמת תצא לאור ושלא יטייחו דברים".

בשעות האחרונות חלה התפתחות דרמטית בחקירה, אך פרטיה עדיין תחת צו איסור פרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר