סיוט ירושלמי: ערבים ירו זיקוקים לעבר סוכות התושבים

פורעים מקרב התושבים הערבים בירושלים ירו זיקוקים לעבר סוכות של יהודים, עכשיו מגיעה התגובה: "צוות אבטחה" שיופעל באמצעות רשת הוואטסאפ וייגן על חיי התושבים (חדשות,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: "ירושלים מאוחדת", תמונת ארכיון: נתי שוחט - פלאש 90)

עבור תושבי שכונות התפר בירושלים המקפידים על שינה בסוכה אלו ימים של פחד גובר והולך. הסוכות חשופות לפורעים מקרב התושבים הערבים שלא בוחלים בשום אמצעים בכדי לפגוע בהם ולהפר את השקט. כך קרה אמש וקודם לכן, כאשר ערבים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר הסוכות.

באירועים הללו שחלקם התקיימו סמוך להר הזיתים וכן בשכונות נוספות הגובלות עם השכונות במזרח ירושלים, לא היו נפגעים בנפש ולפי התושבים גם לא נגרם נזק ממשי לדירות ולסוכות.

בעקבות האירועים הללו, הוחלט על ידי כמה תושבים להקים צוותי אבטחה אותם הם מכנים "צוותי תגובה" שכונתיים, שתפקידם יהיה לאבטח את השכונה בכל שעות היממה ובמקרים בהם יתקפו פורעים מקרב הערבים את הבתים, אלו יתנו מענה הולם - בכפוף לחוק.

חברי הצוות לא רק יגנו על עצמם ועל שאר התושבים, אלא גם יתנו מענה רפואי לנפגעים - במידה ויהיו. כמו כן הם יתעדו את המתרחש. חברי הצוות יהיו בקשר באמצעות קבוצות באפליקציית WhatsApp ובהתרחש מקרה חירום הם ידווחו במקביל לכוחות המשטרה.

תקוות התושבים היא כי הקמת צוות האבטחה ירתיע את אותם פורעים ובכך יביא לירידה משמעותית או אפילו לסיומן של ההתפרעויות שצברו תאוצה בעת האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר