תלונה במשטרה ופניה ליועמ"ש נגד קמפיין החרד"קים

חברי הכנסת שמעון סולומון ורונן הופמן מ"יש עתיד" הגישו תלונה במשטרה כנגד קמפיין החרד"קים. בנוסף, השניים פנו ליועמ"ש יהודה וינשטיין בבקשה שיורה על פתיחת חקירה פלילית בנושא (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מתוך קמפיין החרד"קים (צילום: כיכר השבת)

חברי הכנסת שמעון סולומון ורונן הופמן מ"יש עתיד" הגישו תלונה במשטרת תל אביב כנגד קמפיין החרד"קים, שתוקף את הגיוס החרדי לצה"ל.

השניים הגישו את התלונה בגין "הסתה לאלימות והעלבת עובד ציבור". במקביל, שלחו השניים מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה להורות על פתיחת חקירה פלילית בנושא.

"בשנתיים האחרונות, אחת לכמה חודשים, עולים לאוויר קמפיינים נלוזים המסיתים, מכפישים ופוגעים בחיילי צה"ל החרדים", אמר ח"כ סולומון, ''את הקמפיינים מעלים גורמים פחדניים, אשר תחת עילום שם מסיתים אזרחים לפגיעה במשרתי ציבור, שכל 'חטאם' הוא ציות לחוק ומילוי חובתם לחברה בה הם חיים".

"חרד"קים החוצה" בלב בני ברק (צילום: שאול קרויזר)

לדבריו, יש להגן על הציבור החרדי המשרת והתורם מפני ההתקפות האלימות של גורמים קיצוניים. "לא יעלה על הדעת כי יהודי לא יוכל ללכת ברחוב או להתפלל בבית כנסת מחשש שיותקף באלימות פיזית או מילולית" אר סולומון.

סלומון הוסיף, "אני מצפה ממשטרת ישראל לפעול במהירות ובנחישות, ולעשות סוף לתופעות המסוכנות הללו על ידי מיצוי הדין עם האחראים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר