האזינו

השיחה מהזירה: "תינוקת נפגעה. זה דחוף! בבקשה"

יממה לאחר פיגוע הדריסה בבירה, מתפרסמת הקלטת השיחה הדרמטית למוקד מד"א בה מדווחת עדת ראייה על המתרחש. עדת הראייה למוקדן: "דחוף, דחוף! גבעת התחמושת! הוא עלה על המדרכה, הוא פגע בראש של אחת, פגע בעוד אחת מבוגרת ובתינוק, בבקשה". האזינו (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בירושלים, אמש (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

יממה לאחר פיגוע הדריסה בירושלים בתחנת הרכבת הקלה בעיר, שבו נרצחה התינוקת חיה זיסל בראון הי"ד, בת השלושה חודשים, מתפרסמת הערב (חמישי) הקלטת השיחה הדרמטית בין עדת ראייה לאירוע למוקד מד"א.

"דחוף, דחוף! גבעת התחמושת! בתחנה של הרכבת! הוא עלה על המדרכה, הרכבת הקלה, הוא פגע בראש של אחת, פגע בעוד אחת מבוגרת ובתינוק, בבקשה", נשמעת אישה נסערת אומרת למוקדן.

המוקדן נשמע משיב בקור רוח: "האמבולנסים בדרך. כמה סך הכול פצועים יש שמה?". והיא משיבה: "יש תינוק פצוע, אישה שיורד לה דם מהראש ועוד אישה מבוגרת".

לאחר מכן שואל המוקדן אם הנהג ממשיך לפגוע באנשים או נוטרל, והיא משיבה שהוא נעצר.

מוקדם יותר היום, בהתייעצות ביטחונית במטה הכללי של המשטרה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפיגוע אמש: "לא רק ירושלים נמצאת תחת מתקפת טרור, אלא גם ערים אחרות ברחבי העולם, אבל המתקפה בירושלים נתמכת על ידי יו"ר הרשות אבו מאזן שגם מאדיר את הרוצחים וגם מחבק את הארגון שאליו שייכים המחבלים - חמאס".

לדבריו, "אל מול הפעולה הזאת אנחנו נתקלים ברפיסות בינלאומית. אצלנו אין רפיסות כזאת. נעמוד איתן על זכויותינו וחובותינו להגן על בירתנו".

רגע הדריסה, אמש בירושלים

כזכור, המפגע, עבד א-רחמן א-שלודי, מת הלילה מפצעיו בבית החולים. שלודי הוא בן אחותו של מוחי א-דין א-שריף, שנחשב בעבר לראש הזרוע הצבאית של חמאס.

על פי דיווחים פלסטיניים, הוא שוחרר בדצמבר 2013 אחרי שריצה 16 חודשי מאסר. הוא נעצר שוב בפברואר האחרון לפרק זמן של חודש. גם אביו נעצר איתו.

שלודי נורה על ידי שוטרים שעה שניסה להימלט רגלית ממקום הפיגוע, אושפז בבית החולים עם מדימום מסיבי בבטנו, אך כאמור מת הלילה מפצעיו.

בפיגוע שביצע שלודי נרצחה חיה זיסל בראון ע"ה, תינוקת בת שלושה חודשים ששבה מביקור עם הוריה בכותל המערבי בירושלים. שמונה בני אדם נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר