נפתלי בנט: לגבות את השוטר שירה למוות בצעיר ערבי

שר הכלכלה נפתלי בנט קורא לגבות את השוטר שירצה בצעיר הערבי בכפר כנא: "מחבל ערבי אחוז טירוף תקף ניידת של שוטרינו עם סכין, זה מה שמצופה מאנשי הביטחון שלנו" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר הכלכלה נפתלי בנט קורא הערב (מוצאי שבת) לגבות את השוטר שירה למוות בצעיר הערבי מכפר כנא שדפק על דלת ניידת משטרה לכאורה כשברשותו סכין.

לפי בנט, "מחבל ערבי אחוז טירוף תקף ניידת של שוטרינו עם סכין, בניסיון לרצוח אותם. שוטר ירה בו. זה מה שמצופה מאנשי הביטחון שלנו.

"אפשר וצריך לבדוק, תמיד. אבל לא 'רצח בדם קר' ובטח לא להפקיר את אנשי כוחות הביטחון שנשלחים להגן עלינו. אם לא נעניק גיבוי נראה עוד ועוד ישראלים נרצחים באמצעות סכינים, זיקוקים ודריסות מכונית" הוסיף השר בנט.

מנגד, ראשת מרצ ח"כ זהבה גלאון מתחה ביקורת על המשטרה: ''לשוטרים יש זכות להגן על עצמם אבל הם צריכים לשמור על החוק ולפעול כדי לנטרל את האירוע, ולא לירות כדי להרוג. לצערי, הנורמה במשטרה היא יד קלה על ההדק כשמדובר בערבים".

הירי בצעיר הערבי (מתוך מצלמות האבטחה)

"השוטרים לא חיים בוואקום. הם זוכרים שאף שוטר לא הועמד לדין בעקבות מאורעות אוקטובר 2000 בהם נהרגו 13 אזרחים ערבים למרות המסקנות הברורות של וועדת אור, הם שמעו על אותם מקרים בהם שוטרים שהועמדו לדין על הרג ערבים קיבלו יחס מקל. אפשר להבין איך הם הסיקו שחייהם של אזרחים ערבים הם פחותי ערך בעיני רשויות אכיפת החוק'' הוסיפה גלאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר