נמשך השיפור במצבו של פעיל הר הבית יהודה גליק

פעיל הר הבית יהודה גליק נמצא בשלבי גמילה ממכונת ההנשמה וממשיך לתקשר עם סובביו ב"כן" ו"לא". בבית החולים מעריכים כי בימים הקרובים יחל גליק לנשום בכוחות עצמו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יהודה גליק, ארכיון (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

בשורות טובות מבית החולים שערי צדק בירושלים: השבת חל שיפור נוסף במצבו של יהודה גליק, פעיל הימין שנורה על ידי מתנקש סמוך למרכז מורשת בגין ונפצע באורח אנוש. גליק נמצא בשלבי גמילה ממכונת הנשמה והוא מתקשר עם הסובבים אותו.

דוברת בית החולים שערי צדק אמרה בסוף השבוע בשיחה עם "כיכר השבת" כי "יהודה גליק החל לתקשר עם הסובבים אותו בצורה חלקית". לדבריה, "הוא עונה תשובות ב'כן' ו'לא' וכי מעת לעת מצבו רק הולך ומשתפר".

"מדובר בתהליך גמילה בו התחלנו לפני שלושה ימים", הסבירה הדוברת, "גמילה ממכונת ההנשמה ובתהליך שבו אנחנו מעירים אותו לאט לאט. מאז שהתחלנו את התהליך הוא כאמור החל לתקשר באופן חלקי".

נאומו של גליק, דקות לפני הירי (צילום: ערוץ 7)

הערב מעריכים בבית החולים כי ככל הנראה כבר בימים הקרובים יתחיל גליק לנשום בכוחות עצמו, וזאת כאמור לאחר ההתקדמות בגמילה ממכונת ההנשמה.

לפני כמה ימים הובא גליק אל בית החולים במצב קשה מאוד, לאחר שמועתז חיג'אזי, פלסטיני ממזרח ירושלים, התנקש בו בזמן שיצא ממרכז מורשת בגין בירושלים לאחר סיום כנס למען הר הבית.

חיג'אזי ניגש לגליק, לאחר כנס למען עלייה להר הבית, הביע את התנצלותו על מה שהוא עומד לעשות, אמר לו כי הוא מעצבן אותו וירה בו. לוחמי ימ"מ בשיתוף השב"כ פשטו לפנות בוקר על ביתו של חיג'אזי וחיסלו אותו בקרב יריות.

שמו לתפילה: יהודה יהושוע בן ברנדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר