אזרחים צעקו על השר יצחק אהרונוביץ' בזירת הפיגוע: "איפה הביטחון?"

אזרחים זועמים תקפו מילולית את השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', בזירת פיגוע הדקירה בתל אביב קוראו לעברו: "איפה הביטחון?". השר נפתלי בנט: "זהו פיגוע חמור" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אהרונוביץ' בזירת הפיגוע (צילום: מוטי קמחי - ynet)

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', הגיע בצהריים (שני) לזירת פיגוע הדקירה, סמוך לתחנת הרכבת 'ההגנה' בתל אביב, בה נדקר חייל ונפצע באורח אנוש, והותקף מילולית בידי האזרחים.

"איפה הביטחון?", קראו אזרחים לעבר השר אהרונוביץ' וצעקו: "מוות למחבלים".

החייל פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הובהל לחדר הניתוח. המחבל הדוקר, פלסטיני בן 18 משכם, נעצר.

זירת פיגוע הדקירה בתל אביב (צילום: איתי בלומנטל, מוטי קמחי - ynet)

ח"כ דני דנון (הליכוד) אמר בראיון ל-ynet כי "לא היה לי ספק שזה יקרה. אני בסיור בפסגת זאב, ושמו כאן מאבטחים בכל פינה. הטרור יגיע לכל מקום בישראל אם לא נשנה את הגישה ונבין שצריך להילחם. צריך שינוי בגישה, ואני קורא לראש הממשלה להפסיק לדבר ולהתחיל להחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

"אם המשטרה לא יודעת להחזיר את הביטחון, אז הצבא צריך לפעול בתוך השכונות בירושלים ובכל מקום", הוסיף דנון, "לא ייתכן שאנחנו נרגיש פחד. גם השוטרים והאזרחים מפחדים, ההרתעה נשחקת, וכדי להחזיר אותה צריך לפעול בצורה נחושה, אחרת נראה עשרות מחבלים שדורסים ודוקרים".

שר הכלכלה נפתלי בנט אמר כי "זהו פיגוע חמור, שמוכיח כי קונספציית הבטונדות פשטה את הרגל. אי אפשר למגן אנשים ברחוב, אלא צריך להביא לכך שהמסיתים, יורי הזיקוקים והמתפרעים ישבו בכלא. זאת מדיניות הביטחון הנכונה. אבו מאזן הפך להיות יורשו של ערפאת, רק בלבוש אחר: הוא טרוריסט בחליפה, ויש להתנהג אליו בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר