בוקר גשום

הצפות ועומסי תנועה; שני פועלים נפצעו מפגיעת ברק

הגשם שהחל לרדת הלילה בכל רחבי הארץ גורם להצפות ופקקים. שני נתיבים בנתיבי איילון נסגר בעקבות שלולית גדולה ונפתחו כעבור זמן קצר אך גרמו לפקקי ענק. עומסי תנועה גם בכביש 1 לירושלים. באלקנה נפצעו שני פועלים בעקבות שריפה שפרצה ממכת ברק (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בחשוון תשע"ה | 16.11.14
(צילום: מוטי קמחי, חטיבת דובר המשטרה - ynet)

החורף חזר ועמו הנזקים: הלילה (ראשון) החל לרדת גשם שיימשך עד מחר, וברחבי הארץ החלו התקלות וההצפות בעקבות הגשמים.

• תיעדתם את הברקים? צילמתם את ההצפות? הסרטתם את הגשמים? שלחו אלינו למייל האדום ואנחנו נפרסם (חובה לציין קרדיט ואישור לפרסום התמונה)

צוותי הצלה וכיבוי אש הוזעקו הבוקר לישיבה תיכונית ביישוב אלקנה, לאחר שהתקבל דיווח במוקד החירום על שני פצועים כתוצאה משריפה שהחלה בעקבות פגיעת ברק. צוותי ההצלה העניקו טיפול לשני פועלים שנפצעו במצב בינוני עד קשה.

דובר כבאות אש יהודה ושומרון, רשף אסף אברס, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על שאירע: "קיבלנו דיווח על ברק שפגע בישיבה התיכונית ביישוב אלקנה, הגענו למקום ומצאנו עד כה שני פצועים במצב בינוני עד קשה שנפגעו כתוצאה מהברק".

"השריפה הייתה יחסית קטנה. במקום נמצאים שלושה צוותי כיבוי והפצועים מקבלים טיפול רפואי ומיד לאחר מכן הם יפונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים באזור", הוסיף הדובר.

לדבריו, "השריפה התרחשה בתוך המבנה וייתכן כי אותם נפצעים היו עסוקים בתיקן או סידור ארון החשמל וזה מה שגרם לעוצמת הפגיעה. כעת כל כיווני החקירה נבדקים. התחקיר יבוצע מהר ככל האפשר".

בנתיבי איילון נסגרו שני נתיבים לתנועה בעקבות שלולית גדולה שנקוותה בין מחלף קיבוץ גלויות ללה גוורדיה, מה שיצר עומסי תנועה כבדים. כעבור זמן קצר נפתחו שני הנתיבים לתנועה.

בכביש מספר 1 לכיוון ירושלים נרשמו עומסי תנועה באזור שער הגיא בעקבות שלולית גדולה.

הרכבת שבין אשדוד לאשקלון הפסיקה לפעול, ורכבת נתקעה באזור שפיים. מדוברות הרכבת נמסר כי תקלת איתות בניצנים גרמה לכך, וכי אנשיה נותנים מענה חלופי בשאטלים, בעת שהצוותים הטכניים פועלים לתיקון התקלה.

בעקבות הגשמים הוצף רחוב אריאל שרון באזור התעשייה באור יהודה. נהגת שניסתה לעבור נתקעה עם רכבה כשהמים מגיעים כמעט לגובה החלון. שוטרי סיור מתחנת מסובים שהיו במקום נכנסו לתוך שלולית הענק וחילצו בשלום את הנהגת.

בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה נוצרו עומסי תנועה בשל תקלה במערכת הרמזורים. המשטרה הפנתה את הנהגים לכביש עוקף קריות.

גם בבני ברק התמודדו עם הצפות גדולות. להב חזי צפניה מכבאות בני ברק אמר כי "במהלך הלילה הצוותים שלנו טיפלו בכמה הצפות. נהגים נתקעו בכלי רכב, חילצנו לפחות ארבעה אנשים ממכוניות שבהן המים הגיעו עד לחלון. גם דירות קרקע הוצפו באחד הרחובות בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר