עיריית ירושלים בודקת: עובדי עירייה ערבים יידו אבנים?

עיריית ירושלים פתחה בבדיקה האם ישנם עובדי עירייה ערבים המתגוררים במזרח העיר שהשתתפו במהומות בחודשים האחרונים ואף יידו אבנים לעבר כוחות הביטחון (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: Issam Rimawi/Flash90)

חודשים אחרי שהחלו המהומות ברחבי ירושלים, העירייה פתחה השבוע בבדיקה האם בקרב עובדי העירייה המתגוררים במזרח ירושלים, ישנם כאלה שהשתתפו בהפגנות מחאה כנגד המדינה ובמהלכם אף יידו אבנים לעבר כוחות הביטחון.

בעירייה התקבלו תלונות מצד גורמים שטענו כי כמה מעובדי העירייה המגיעים מיד יום אל בניין העירייה בכיכר ספרא השתתפו ולקחו חלק מרכזי בהפגנות בחודשים האחרונים.

טרם ברור מהם הצעדים בהם תנקוט העירייה במידה ויוכח מעל לכל ספק כי אותם עובדים אכן השתתפו בהפגנות ואף יידו אבנים.

סגן ראש העיר מאיר תורג'מן שיגר הודעה אלקטרונית למנכ"ל העירייה אמנון מרחב, בו הוא קובל על כך: "הופתעתי היום לדעת כי עובדי עירייה הגרים במזרח ירושלים השתתפו בהפגנות נגד המשטרה ואזרחים יהודים ויידו אבנים בהתפרעויות שהיו במזרח ירושלים".

סגן ראש העיר טוען כי העובדים לא מכחישים את המיוחס להם ואף מתגאים בכך. "חמור מכך אותם עובדים (ששמותיהם ברשותי) מאשרים את העובדות ומסבירים את מעשיהם באיומים של גורמים קיצוניים עליהם", הסביר תורג'מן.

בסיום המכתב ביקש סגן ראש העיר ממנכ"ל העירייה לטפל במקרה באופן דחוף: "אבקשך להוציא חוזר לעובדים ממזרח ירושלים המסביר את משמעות הדברים. עיריית ירושלים אינה יכולה להרשות לעצמה אלימות מכל גורם כלשהו בוודאי לא מצד עובדי העירייה".

תגובת העירייה: "עיריית ירושלים אינה מבצעת חקירות עובדים וגם לא קיבלה הודעות האומרות כי עובדי העירייה השתתפו לכאורה בזריקת אבנים ובהפגנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר